آیا باید منتظر گلکسی فیت 3 باشیم؟

آیا باید منتظر گلکسی فیت 3 باشیم؟

احتمال رونمایی از سامسونگ گلکسی فیت 3 در آینده نزدیک

در حالی که سری سامسونگ گلکسی واچ بیشترین شکوه را دارد، سامسونگ ساخت بندهای هوشمند را همچنان ادامه میدهد. سامسونگ گلکسی فیت 2 در سپتامبر 2020 در کنار تبلت گلکسی تب A7 معرفی شد و از آن زمان تاکنون مورد جدیدی رونمایی نشده است. اما این اوضاع به زودی تغییر خواهد کرد. این اطلاعات از شعبه کره‌ای شرکت سامسونگ آمده است. یکی از کاربران در مورد Samsung Galaxy Fit3 و زمان عرضه آن می پرسد. پاسخ آن یا در نیمه دوم سال جاری یا (در صورت تاخیر در برنامه) در نیمه اول سال آینده است.

سامسونگ گلکسی فیت 3
سامسونگ گلکسی فیت 3
 

قیمت این اسمارت بند  ظاهراً حدود 49000 تا 50000 KRW خواهد بود. جای تعجب نیست که با قیمت Fit 2 برابر است (49500 KRW)، بنابراین مدل جدید باید با همان قیمت قبلی در منطقه شما عرضه شود، به عنوان مثال. 60 دلار در ایالات متحده، 50 یورو در اروپا. هیچ صحبتی در مورد ویژگی های جدیدی که Galaxy Fit 3 منتشر نشده است در حال حاضر. گلکسی Fit 2 یک صفحه نمایش بزرگ (0.9 اینچ تا 1.1 اینچ)، باتری کمی بزرگتر و کارایی بسیار بهبود یافته را به ارمغان آوردخ بود که عمر باتری را در مقایسه با گلکسی Fit اصلی تقریباً دو برابر میکرد (تا 14-15 روز استفاده متوسط). با توجه به اینکه اکنون نزدیک به 2 سال از عمر آن می گذرد، Fit2 از بندهای رقیب که سنسور های SpO2، گیرنده های GPS داخلی و غیره را ارائه می دهند، عقب مانده است و باید با جهشی خود را به اسمارت بند های محبوب بازار برساند.

سامسونگ گلکسی فیت 3
سامسونگ گلکسی فیت 3
 

به خاطر داشته باشید که این اطلاعات از یک مدیر انجمن می آید، بنابراین ممکن است 100٪ قابل اعتماد نباشد - تصمیمات خط تولید توسط افراد بالاتر در شرکت سامسونگ گرفته می شود. به هر حال، به نظر می رسد که این مچ بند هوشمند شرکت سامسونگ با عرضه گلکسی واچ 5 (که مصادف با عرضه نسل چهارم گوشی های تاشو خواهد بود) نمی آید، بنابراین تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که منتظر خبر های دقبق تر و قابل اعتماد تر از کمپانی سامسونگ باشیم.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه