اپلیکیشن جدید اینتل برای اتصال گوشی به کامپیوتر

اپلیکیشن جدید اینتل برای اتصال گوشی به کامپیوتر

اتصال آیفون و اندروید به ویندوز با اپ جدید اینتل

اینتل در کنار معرفی پردازنده ‌های دسکتاپ نسل سیزدهم اینتل «Raptor Lake» دیروز، یک ابزار نرم ‌افزاری جدید را نیز معرفی کرد که برای کمک به اتصال تلفن و رایانه شخصی شما، اشتراک ‌گذاری فایل ‌ها و مدیریت اعلان‌ ها، پیام ‌ها و تماس ‌ها است. اپلیکیشن جدید اینتل در دستگاه‌ های نسل سیزدهم و لپ‌تاپ‌ های خاص با پردازنده ‌های مرکزی Intel Evo نسل دوازدهم پشتیبانی می‌شود، هرچند که ممکن است تنها در دستگاه ‌های آینده کار کند. نکته مهم این است که Unison از اندروید و iOS پشتیبانی می کند که قبلاً در سایر راه حل های همکاری متقابل ویندوز مانند Phone Link مایکروسافت (معروف به تلفن شما) دیده نشده بود. Unison بر اساس فناوری Screenovate - یک شرکت نرم افزاری است که سال گذشته توسط اینتل خریداری شد.

اپلیکیشن جدید اینتل Unison

نیومن میگوید صاحبان گوشی ‌های iOS ممکن است در تجربه ‌ی کاربری خود با Unison شاهد «تمایز های ظریفی» در مقایسه ‌با اندرویدی ‌ها باشند؛ اما اکثر قابلیت ‌های اصلی یکسان خواهد بود. به ‌گفته ‌ی وی، عمدتاً کاربران آیفون به برخی از ویژگی‌ های پیام‌ر سانی پیشرفته ‌تر ازجمله پیام ‌رسانی چند جانبه (multiparty messaging) دسترسی ندارند؛ در حالی ‌که کاربران اندرویدی این امکان را خواهند داشت. Intel Unison از طریق Wi-Fi یا بلوتوث با تلفن Android/iOS شما جفت می شود و بسته به تلفن متصل شما کمی متفاوت عمل می کند. برخی از ویژگی ‌ها در آیفون‌ ها پشتیبانی نمی‌شوند - مثل پیام‌ رسانی چند طرفه. مدیریت اعلان های شخص ثالث در دستگاه های Android و iOS بر اساس رفتار برنامه متفاوت است. اپلیکیشن جدید اینتل اواخر پاییز امسال از لنوو، ایسر و اچ‌پی برای رایانه‌ های شخصی و اوایل سال آینده برای رایانه ‌های شخصی نسل سیزدهم اینتل عرضه می‌شود

برخی از تولیدکنندگان مانند سامسونگ، درحال‌حاضر ویژگی‌هایی ارائه می‌دهند که می‌توانند تجربه‌ای نسبتاً یکپارچه بین کامپیوترهای شخصی و دستگاه‌های تلفن‌همراه خودشان ایجاد کنند. باوجوداین، این اپ هنوز پیشرفتی هیجان‌انگیزی برای اینتل به‌نظر می‌رسد که اخیراً در رقابت با تراشه‌های اپل و AMD است.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه