احتمال معرفی شارژر جدید 30W برای اپل

احتمال معرفی شارژر جدید 30W برای اپل

پشتیبانی آیفون های سری 14 از شارژر های 30 واتی

در ماه مارس، مینگ-چی کو، تحلیلگر پیش‌بینی کرد که اپل یک شارژر 30 واتی GaN را در سال جاری معرفی خواهد کرد. اکنون افشاگر DuanRui گزارش می دهد که یک برند ناشناس در حال ارسال شارژر جدید 30 واتی به رسانه ها برای آزمایش با سری آیفون 14 پرو است.

یکی دیگر از افشاگران، Kioriku، گزارش می دهد که 14 Pro و 14 Pro Max تنها با 30 وات نزدیک به 80 درصد شارژ می شوند و قبل از کاهش به 27-25 وات (این همان روشی است که یک منحنی شارژ معمولی کار می کند). آیفون 13 پرو و ​​13 پرو مکس فعلی به ترتیب با 23 وات و 27 وات شارژ می شوند، بنابراین این یک پله نسبتا کوچک خواهد بود، مگر اینکه اپل به دنبال منحنی شارژ  تهاجمی تر باشد

پشتیبانی شارژر 30 واتی

اپل در حال حاضر چندین شارژر GaN، از جمله شارژر 140 واتی برای مک بوک پروهای 16 اینچی جدید و شارژرهای دوگانه 35 واتی که در کنار مک بوک ایر جدید M2 عرضه شده اند، می فروشد. با این حال، آن‌ها از کابل‌های USB C-to-C استفاده می‌کنند، در حالی که نسل آیفون 14 به Lighting پایبند خواهد بود (طبق گفته Kuo، به دلیل قوانین جدید اتحادیه اروپا، آخرین نسلی است که این کار را انجام می‌دهد). شارژر 30 واتی قدیمی اپل (غیر GaN) شارژر جدید 35 واتی دوگانه USB-C GaN شارژرهای جدید 35 واتی دوگانه USB-C GaN شارژرهای جدید 35 واتی دوگانه USB-C GaN همچنین، ما امیدوار نیستیم که شارژر GaN 30 واتی اپل با گوشی‌های آیفون 14 پرو و ​​14 پرو مکس همراه شود، تقریباً مطمئناً یک خرید جداگانه خواهد بود. در مورد شارژر شخص ثالث، این شارژر با کابل USB-C به Lighting ارائه می شود.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه