رویداد جدید اپل در سپتامبر

رویداد جدید اپل در سپتامبر

دعوتنامه رسمی برای رویداد جدید اپل در سپتامبر

اپل امروز اعلام کرد که رویداد بعدی خود را روز چهارشنبه 7 سپتامبر در محوطه اپل پارک این شرکت برگزار می کند. این رویداد از ساعت 10:00 صبح به وقت محلی آغاز می شود و به صورت حضوری و همچنین پخش زنده در وب سایت اپل شرکت و یوتیوب انجام می شود.  با توجه به رویداد سپتامبر، تمرکز بر روی مدل های جدید آیفون خواهد بود. اپل برای امسال یک آیفون 14 مکس با سایز بزرگ است که اساساً ابعادی مشابه با آیفون 14 پرو مکس دارد اما دارای مجموعه ویژگی های آیفون 14 است. این مدل جایگزین آیفون مینی از خط تولید خواهد شد.

رویداد اپل در 7 سپتامبر در اپل پارک برگزار میشود

همچنین انتظار می‌رود آیفون جدید صفحه‌نمایش به‌روز شده با بریدگی حفره ای جایگزین بریدگی فعلی داشته باشند. در حالی که این بریدگی در سال گذشته شاهد کاهش اندازه بود، همچنان نسبتاً بزرگ و احتمالاً بزرگترین در هر گوشی تولیدی امروزی است. طراحی جدید به شکل حفره، جرم بصری را کاهش می دهد و در عین حال تمام حسگرهای لازم برای کارکرد Face ID را حفظ می کند.

انتظارات از کنفرانس اپل

همچنین برای آیفون امسال یک نمایشگر همیشه روشن در نظر گرفته شده، اگرچه انتظار می‌رود که فقط در مدل‌های Pro در دسترس باشد. همچنین شایعه شده است که در مدل های پرو انحصاری خواهد بود، نسل بعدی پردازنده A16 و مدل های استاندارد با حفظ  A15 عرضه میشوند. همچنین انتظار می‌رود دوربین مدل‌های Pro تا 48 مگاپیکسل افزایش یابد. در همین حال، همه مدل ها یک دوربین جلوی فوکوس خودکار جدید دریافت خواهند کرد. در کنار آیفون‌های جدید، نسل بعدی اپل واچ سری 8 عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود این ساعت در دو نوع استاندارد و حرفه‌ای عرضه شود که دومی دارای صفحه‌نمایش بزرگ‌تر، بدنه تیتانیومی مقاوم و شیشه‌ای مقاوم در برابر شکستگی است. همچنین شایعه شده است که مدل پرو دارای سنسور دمای بدن است. این احتمال وجود دارد که اپل بتواند مدل‌های به‌روزرسانی‌ شده آی‌پد پرو را نیز معرفی کند، اما احتمالاً آنها در رویداد اکتبر در کنار هر به‌روزرسانی مک معرفی خواهند شد.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه