صفحه نمایش همیشه روشن در iphone 14 pro

صفحه نمایش همیشه روشن در iphone 14 pro

قابلیت های جذاب Always On Display

بررسی ‌های آیفون 14 پرو که اوایل امروز منتشر شد، اطلاعات بیشتری را در مورد حالت نمایشگر همیشه روشن در دستگاه فاش کرد. بر اساس بررسی برایان تانگ، علاوه بر صفحه قفل، صفحه نمایش همیشه روشن با برنامه های Apple Maps، Phone و Voice Memos کار می کند. در برنامه Maps، نقشه پنهان است و فقط مسیرها، زمان رسیدن و مسافت باقی مانده نشان داده می شود. در برنامه های تلفن و یادداشت های صوتی، قسمت های مختلف در حالت کم نور هستند.

همانطور که توسط سوفیا پیت از CNBC اشاره شده است، صفحه نمایش همیشه روشن همچنین با قابلیت مجازی Apple TV Remote در کنترل سنتر کار می کند و به آن اجازه می دهد بدون باز کردن قفل آیفون به صورت کم نور استفاده شود. این ویژگی از راه دور با تمام مدل های Apple TV 4K و Apple TV HD، نسل سوم Apple TV و تلویزیون های هوشمند دارای AirPlay 2 کار می کند. برخی از بررسی‌ های اولیه آیفون 14 پرو خاطرنشان کردند که نمایشگر همیشه روشن روی عمر باتری تأثیر می‌گذارد، اما با توجه به اینکه نمایشگر در حالت همیشه روشن به حالت کم مصرف با نرخ تازه‌سازی 1 هرتز کاهش می‌یابد، احتمالاً بیش از حد نخواهد بود. با این وجود، این ویژگی را می توان در برنامه تنظیمات در زیر صفحه نمایش و روشنایی خاموش کرد.

آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس این جمعه با ویژگی های جدید دیگری از جمله جایگزینی جزیره داینامیک برای ناچ، سیستم دوربین عقب ارتقا یافته با لنز اصلی 48 مگاپیکسلی، گزینه های رنگی جدید Deep Purple و Space Black و غیره معرفی شدند. شما میتوانید تمام مطالب مربوط به کنفرانس آخر اپل را از در فروشگاه اینترنتی بالاکا مطالعه کنید:

رویداد جدید اپل برای معرفی آیفون سری 14؛ Far Out

نظر خود را بنویسید

دیدگاه