تخت هوشمند 360 درجه کمپانی Sleep Number

تخت هوشمند 360 درجه کمپانی Sleep Number

از تخت هوشمند 360 درجه کمپانی Sleep Number رونمایی شد

شرکت SleepNumber یک برند مشهور لوازم خانگی آمریکایی است، که در سال 1987 تأسیس شده و از آن زمان عمده فعالیت این برند در زمینه تولید سرویس خواب و تشک است. این کمپانی آمریکایی هر سال یکی از غرفه‌های نمایشگاه بین المللی CES را به خود اختصاص می‌دهد و از محصولات جدید و خلاقانه خود رونمایی می‌کند. در نمایشگاه CES سال 2022 نیز این شرکت حضور فعال دارد و از محصول جدید خود رو نمایی کرده است. این محصول یک تخت هوشمند 360 درجه است که به عنوان مدل بهبود یافته در نمایشگاه CES رونمایی شده است. در این تخت هوشمند از کمپانی Sleep Number از جدیدترین حسگرهای داخلی بهبود یافته و فناوری‌هایی مانند چراغ ها و لوازم جانبی مربوط به مبلمان هوشمند استفاده شده که هدف از استفاده آن‌ها، تجربه جدید و جالب برای کاربران این شرکت است. اما وظیفه اصلی که این تخت هوشمند بر عهده دارد نظارت بر سلامت خواب کاربران است.

طراحان شرکت Sleep Number ظاهر این تخت را شبیه به تخت‌های فانتزی با قفسه‌های داخلی طراحی کرده‌اند. هم‌چنین در اطراف آن مبلمان هوشمندی دیده می‌شود که برای ورود یا خروج از تخت به کاربران کمک کند. این تخت هوشمند مجهز به فناوری‌های صوتی و سیستم کاهش نویز است که صداهای مزاحم محیط را حذف می‌کنند تا کاربر خواب آرام‌تری داشته باشد. از دیگر قابلیت‌های ویژه این تخت می‌توان به درگاه شارژ و فضای ذخیره سازی، نور پردازی‌های ویژه‌ای با هدف حفظ ریتم‌های شبانه روزی طبیعی و چراغ‌های مطالعه داخلی اشاره کرد که هر یک به نحوی کاربرد دارند و کارایی این محصول را بیشتر می‌کنند. شرکت Sleep Number ادعا دارد این تخت هوشمند 360 درجه به عنوان ابزاری برای مراقبت‌های بهداشتی کاربران نقش مهمی ایفا می‌کند.

این تخت می‌تواند روی تمامی رفتارهای مربوط به خواب کاربران و مشکلات خواب مزمن آن‌ها به صورت مداوم نظارت و کنترل داشته باشد. هم‌چنین این قابلیت را دارد که پس از دریافت اطلاعات خطرناک درباره سلامتی آن فرد، پیشنهادهایی را برای بهبود آن وضعیت ارائه و انجام دهد. هم‌چنین تکنولوژی‌های پیشرفته به کار رفته در این تخت در صورت بروز رویدادهای غیر عادی برای فرد اطلاع رسانی می‌کنند. این قابلیت ضمن استفاده مداوم از آن، کاربرد آن را برای افرادی که بیماری‌های پر خطر و زمینه‌ای دارند بیشتر می‌کند. تا این لحظه شرکت Sleep Number خبر دقیقی از زمان عرضه این تخت هوشمند 360 درجه و قیمت آن منتشر نکرده است اما طبق نظر کارشناسان این تخت با ورود به بازار با استقبال بسیار بالایی رو به رو خواهد شد.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه