پر درآمدترین یوتیوبرهای سال 2021

پر درآمدترین یوتیوبرهای سال 2021

‎معرفی پر درآمدترین یوتیوبرهای سال 2021

امروز گزارشی از پر درآمدترین یوتیوبرهای مشهور سال ۲۰۲۱ تهیه کردیم که اسامی آن‌ها به ترتیب درآمد در این لیست قرار گرفته‌اند. لقب اولین یوتیوبر پر درآمد سال ۲۰۲۱ می‌رسد به MrBeast که با ۲۳ سال موفق به کسب این رتبه شده است. محتواهای MrBeast با دریافت بیش از 10 میلیارد بازدید به درآمد 54 میلیون دلاری در سالی که گذشت رسیده است. در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ رایان کاجی یوتیوبر 10 ساله‌ای بود که با انتشار ویدیوهایی از بررسی اسباب بازی، رتبه اول پر درآمدترین اکانت این اپلیکیشن را داشت.

لقب دوم این لیست متعلق به جیک پاول است که با درآمد ۴۵ میلیون دلار در این فهرست قرار گرفته است. مقام سوم نیز متعلق به یک گیمر پرطرفدار به نام مارکیپلایر است که با انتشار ویدیوهای محبوب گیمینگ موفق شده به عنوان پرطرفدارترین یوتیوبر شناخته شود و درآمد بالا ۳۸ میلیون دلاری داشته باشد. جایگاه چهارم به Rhett و Link از کانال Good Mythical Morning می‌رسد که در سال گذشته میلادی 30 میلیون دلار درآمد داشتند. پنجمین رده این لیست نیز متعلق به کانال Unspeakable است که آپلود ویدیو در یوتیوب را حدود یک دهه پیش شروع کرد و در سال گذشته 28.5 میلیون دلار درآمد داشت.

رده ششم پرطرفدارترین یوتیوبرهای سال ۲۰۲۱ می‌رسد به یک  کودک 7 ساله روسی به نام Nastya که حدود 90 میلیون فالور دارد. این یوتیوبر کار خود را از کانال جعبه‌گشایی اسباب بازی آغاز کرد، اما حالا با موضوعات دیگری مثل موزیک ویدیوها به درآمد 28 میلیون دلاری رسیده است.

لقب هفتم متعلق به رایان کاجی است که به عنوان معروف‌ترین بررسی‌ کننده اسباب بازی در یوتیوب شناخته می‌شود و از همین روش توانسته در سال 2021 حدود 27 میلیون دلار درآمد به خود اختصاص دهد. کانال Dude Perfect یک کانال قدرتمند است که با دوربین مخفی‌های خود در سال 2021 نسبت به سال‌های گذشته از رده سوم به هشتم رسیده و حدود 20 میلیون دلار درآمد کسب کرده است.

مقام نهم این لیست می‌رسد به لوگان پاول برادر جیک پاول که با ویدیوهای بوکس و ولاگ در سال 2021 حدودا 18 میلیون دلار درآمد به دست آورده است. پس از آن آخرین مقام این لیست می‌رسد به Preston Arsement که به لطف تمرکز بر ویدیوهای بازی ماینکرفت، درآمدی 16 میلیون دلاری را به اسم خود ثبت کرده است.

در کل در دوران کرونا پلتفرم یوتیوب از جمله برنامه‌هایی بود که محبوبیت بیشتری نسبت به قبل کسب کرد و در این مدت زمان کرونا تنها در سال 2021 حداقل 300 میلیون دلار درآمد داشته است. گزارشات نشان می‌دهد که این پلتفرم در سال 2021 مجموعا 2.3 میلیارد کاربر جهانی داشته و روزانه یک میلیارد ساعت ویدیو روی آن تماشا شده است.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه