مینی پی سی Pix Nii در راه است | بسیار کوچک، بسیار قدرتمند

مینی پی سی Pix Nii در راه است | بسیار کوچک، بسیار قدرتمند

کوچکترین و جذاب ترین مینی پی سی دنیا

همیشه نیاز به یک دستگاه دسکتاپ یا کامپیوتر پر زرق و برق که با RGB پوشانده شده است، ندارید – گاهی اوقات تجمیع مشخصات مناسب در یک بسته کوچک و جمع و جور بسیار چشمگیر است. Pix Nii یکی از کوچک‌ ترین و سبک ‌ترین مینی ‌پی‌ سی‌ هایی است که دیده‌ایم، که به همراه درگاه ‌های دوگانه 4K HDMI می‌تواند آن را به یک مرکز پردازشی عالی تبدیل کند. مینی پی سی PixNii تقریباً به طرز عجیبی کوچک است، فقط 6.9 x 6.6 x 4.8 سانتی‌متر (2.7 x 2.6 x 1.9 اینچ) و وزن آن کمتر از 160 گرم است. این باعث می شود اندازه آن کمتر از نصف مینی پی سی های دیگر باشد.

 

اما آنچه در داخل است مهم است و مینی پی سی Pix Nii از سخت افزار مناسبی بهره می برد. CPU یک Intel Pentium N6005 است که تا 3.3 گیگاهرتز فرکانس میدهد و گرافیک UHD اینتل یکپارچه است. گزینه های حافظه دارای رم 8 یا 16 گیگابایتی از نوع DDR4 و فضای ذخیره سازی SSD 256 گیگابایتی، 512 گیگابایتی یا 1 ترابایتی است. از مجموعه‌ ای از اتصالات و لوازم جانبی دیجیتال خوب پشتیبانی می‌شود، که سرلوحه آن یک جفت پورت HDMI است که می‌تواند تا رزولوشن 4K با فرکانس 60 هرتز به همراه Wi-Fi 6، بلوتوث 5.2، سه پورت USB 3.2، اترنت و جک صدای 3.5 میلی‌ متری تولید کند. یک اسلات MicroSD امکان افزایش فضای ذخیره سازی تا 2 ترابایت را فراهم می کند.

Pix Nii طیف وسیعی از لوازم جانبی، از جمله دو پورت 4K HDMI، دو USB 3.2، اترنت، جک 3.5 میلی ‌متری صدا، Wi-Fi 6 و بلوتوث 5.2 را شامل میوشد. اندازه کوچک و مشخصات بسیار خوب مینی پی سی PixNii را به یک دستگاه کوچک همه کاره تبدیل کرده است. بازی‌ های گرافیکی شدید از جدول خارج میشوند، اما هنوز هم بازی ‌های معمولی زیادی در اختیار آن‌ ها قرار دارد. ممکن است بسیار مفید باشد که به یک پروژکتور به عنوان یک مرکز رسانه متصل شود یا بین خانه و دفتر برای ارائه حمل شود. قیمت آن نیز بسیار کم است و از 159 دلار آمریکا برای مدل با 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی شروع می شود. مینی پی سی PixNii در حال حاضر به دنبال کمک مالی برای Indiegogo است، جایی که تقریباً 10 برابر هدف اولیه خود افزایش یافته است، و 25 روز دیگر به کمپین باقی مانده است. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، تحویل این مینی پی سی در ماه دسامبر انجام می شود.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه