گلکسی بادز 2 پرو، هدفون های پرچمدار بعدی سامسونگ

گلکسی بادز 2 پرو، هدفون های پرچمدار بعدی سامسونگ

اکنون به لطف رندرهای متحرک سه بعدی، اولین تصاویر از هدفون رده بالای بعدی سامسونگ، Galaxy Buds 2 Pro را در ذسترس داریم. سامسونگ به طور پیوسته برای ایجاد برخی از ایربادز های محبوب‌تر برای طرفداران اندروید، برای رقابت سختی که در برابر ایرپادهای اپل و پیکسل بادز گوگل دارد، شهرت پیدا کرده است. اکنون به یک سال از عرضه Galaxy Buds 2 در کنار سری Galaxy Watch 4 نزدیک می شویم و انتظار می رود به زودی از هندزفری بلوتوث جدید سامسونگ رونمایی شود.

امسال، به نظر می‌رسد سامسونگ برنامه‌ی عرضه بادز های خود را خیلی تغییر نداده باشد، زیرا خبرهای زیادی از Galaxy Watch 5 در چند ماه گذشته منتشر شده است. به همین دلیل، سامسونگ احتمالاً مجموعه بعدی هدفون خود را در مراسم رونمایی بعدی خواهد آورد. به کمک 91Mobiles و نشریه 9to5google، می‌توانیم طراحی چیزی که «Galaxy Buds 2 Pro» نامیده می‌شود را از نزدیک ببینیم. جای تعجب نیست که رندرها نشان می‌دهند که طراحی بدنه و هدفون در مقایسه با Galaxy Buds Pro قبلی تغییر چندانی نکرده است.

طبق تصاویر همان طراحی تاشو سری قبل با درگاه USB-C در پشت برای قاب شارژ در نظر گرفته شده و مهم ترین تفاوت، گنجاندن سایه جدید "Bora Purple" است که گفته می شود با سایر سخت افزارهای عرضه شده در رویداد بعدی Galaxy Unpacked مطابقت دارد. رنگ جدید بنفش به گزینه های رنگی تکراری هر سال یعنی سفید و گرافیت (مشکی) می پیوندد.

طبق معمول، Galaxy Buds 2 Pro – با نام “Zenith” – دارای “Sound by AKG” نشان داده می شود. با این حال، فراتر از آن، اطلاعات کمی در مورد مجموعه ویژگی‌ها و ارتقای احتمالی این هدفون‌های جدید وجود دارد. در بررسی ما، متوجه شدیم که Galaxy Buds Pro اصلی هنوز از نظر حذف نویز جا برای بهبود و تکامل بیشتر دارد.

از آنجایی که گوگل در حال آماده شدن برای رونمایی از مجموعه ای از هندزفری های Pixel Buds Pro است که قابلیت حذف نویز هم دارند، باید دید که این هندزفری های بی سیم چگونه در زمان انتشار Galaxy Buds 2 Pro از سوی سامسونگ در اواخر امسال با هم مقایسه می شوند.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه