رونمایی از دسته جدید پلی استیشن Dual Senese Edge

رونمایی از دسته جدید پلی استیشن Dual Senese Edge

دسته جدید پلی استیشن با قابلیت های حرفه ای فراوان معرفی شد | Dual Senese Edge

به گزارش سونی، دیروز از کنترلر بی سیم Dual Sense Edge برای پلی استیشن 5، اولین کنترلر با کارایی بالا و فوق العاده قابل تنظیم که توسط Sony Interactive Entertainment ساخته شده است، رونمایی شد. دسته جدید پلی استیشن که به شما امکان می‌دهد کنترل ‌های سفارشی ایجاد کنید، در گیم‌ پلی به شما برتری می‌دهد، از شما دعوت می‌کند تا تجربه بازی منحصر به فرد خود را متناسب با سبک بازی خود بسازید.

 

ویژگی های جدید کنترلر بی سیم Dual Sense Edge

کنترلر بی سیم Dual Sense Edge (دسته جدید پلی استیشن) دارای تعدادی گزینه سفارشی سازی مبتنی بر سخت افزار و نرم افزار برای ایجاد یک تجربه کنترلی کاملا شخصی است، از جمله:

  • کنترل‌ های فوق ‌العاده قابل تنظیم: می‌توانید کنترلر بی‌سیم Dual Sense Edge را با نقشه‌ برداری مجدد یا غیرفعال کردن ورودی ‌های دکمه خاص و تنظیم دقیق هدف خود با تنظیم حساسیت جویستیک و تریگر (مسافتی که جویستیک آنالوگ شما قبل از اینکه در بازی تشخیص داده شود حرکت می‌کند) منحصراً مال خود کنید. علاوه بر این، هر تریگر با گزینه هایی برای تنظیم مسافت سفر و مناطق مرده به دلخواه شما قابل تنظیم است. برای مثال، می‌توانید به‌ طور دستی فاصله سفر تریگرها را برای ورودی ‌های سریع ‌تر در بازی‌ های FPS رقابتی کاهش دهید یا منطقه مرده را برای کنترل دقیق دریچه گاز در بازی‌ های مسابقه‌ ای کاهش دهید.
  • امکان ذخیره نمایه ‌های کنترلی متعدد: هنگامی که تنظیمات کنترل ایده‌آل خود را پیدا کردید، می‌توانید آن‌ها را در نمایه‌ های منحصر به ‌فرد ذخیره کنید و بین آن‌ها به سرعت جابه‌جا شوید. با دسته جدید پلی استیشن DualSense Edge، همیشه کنترل ‌های دلخواه خود را برای بازی ‌های خود آماده خواهید داشت، چه با خدایان و هیولاهای نورس در God of War Ragnarok یا با بازیکنان رقیب در یک نبرد رویال آنلاین روبرو شوید.
  • رابط کاربری روی کنترلر: دکمه اختصاصی Fn به شما امکان می‌دهد به راحتی تنظیمات خود را تنظیم کنید و در عین حال بر روی اکشن ‌های درون بازی تمرکز کنید - به سرعت بین پروفایل‌ های کنترلی از پیش تنظیم ‌شده خود تعویض کنید، حجم بازی و تعادل چت را تنظیم کنید، و به نمایه کنترلر دسترسی پیدا کنید. همچنین منوی تنظیمات برای تنظیم و آزمایش تکرار های کنترلی جدید در حین بازی.
  • دکمه ‌های پشتی قابل تغییر: سه نوع درپوش چوبی قابل تعویض (استاندارد، گنبد بلند و گنبد پایین) به شما کمک می‌کنند در بازی راحت بمانید و در عین حال چسبندگی و ثبات را حفظ کنید. دو مجموعه دکمه های پشتی قابل تعویض (نیمه گنبدی و اهرمی) را می توان به گونه ای پیکربندی کرد که هر ورودی دکمه دیگری باشد و کنترل های ضروری بیشتری را در اختیار شما قرار دهد.
  • ماژول های چوب قابل تعویض: با قابلیت تعویض کامل هر ماژول چوب جداگانه روی کنترلر، بازی طولانی تری داشته باشید (ماژول های چوب جایگزین به طور جداگانه فروخته خواهند شد).
  • ویژگی‌های داخلی کنترل ‌کننده بی‌سیم DualSense: دسته جدید پلی استیشن Dual Sense Edge هنگام اجرای بازی‌ های پشتیبانی ‌شده، از جمله بازخورد لمسی، محرک ‌های تطبیقی، میکروفون داخلی، کنترل ‌های حرکتی، و غیره، راحتی امضا و تجربه همه جانبه دسته جدید پلی استیشن را حفظ می‌کند.

ویژگی های ظاهری دسته جدید پلی استیشن

کنترلر بی سیم Dual Sense Edge علاوه بر درپوش های چوبی و مجموعه دکمه های پشتی، دارای کابل بافته شده USB Type-C است که از یک محفظه کانکتور برای قفل شدن در کنترلر استفاده می کند، بنابراین احتمال اینکه در لحظه های مهم بیرون بیفتد، بسیار کم است. کیف حمل همراه، که دسته جدید پلی استیشن و اجزای آن را در کنار هم نگه می دارد و در یک مکان سازماندهی می کند، به شما این امکان را می دهد که کنترلر را از طریق اتصال USB در حالی که در کیس ذخیره می شود، شارژ کنید. در ماه‌ های آینده، ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن جزئیات بیشتر در مورد دسته جدید پلی استیشن Dual Sense Edge، از جمله زمان ‌بندی عرضه هستیم.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه