متاسفانه این کالا دیگر در دسترس نمی باشد
ساعت هوشمند هایلو مدل LS02

ساعت هوشمند هایلو مدل LS02

Haylou smart watch model LS02

  • مناسب برای:آقایان و خانم‌ها
  • نوع کاربری:ورزشی ، رسمی ، روزمره
  • صفحه نمایش لمسی:بله
  • در حال حاضر این کالا موجود نیست، می توانید از سایر دسته بندی ها دیدن فرمایید

    وضعیت کالا: اتمام موجودی

    ساعت هوشمند هایلو مدل LS02

    شرکت هایلو یکی از زیر مجموعه‌های شرکت شیائومی است که در مدت بسیار کوتاهی با عرضه کالاهای با کیفیت و مناسب توانسته سهم بسیاری از بازار را از آن خود کند. ساعت هوشمند هایلو مدل LS02 با یک صفحه لمسی بزرگ 1.4 اینچی نسل جدید ساعت Haylou LS01 می باشد . وضوح صفحه نمایش به 320x320 پیکسل ارتقا پیدا کرده است. صفحه نمایش در زیر یک شیشه خمیده 2.5D قرار گرفته است که در برابر آسیب مقاوم است.تراکم پیکسل 320ppi است.

    ساعت هوشمند هایلو مدل LS02

    ویژگی های ساعت هوشمند هایلو مدل LS02

    ساعت هوشمند توسط بلوتوث ورژن 5.0 وصل شده است، این میزان مصرف انرژی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و احتمال از دست دادن ارتباط بین ساعت هوشمند و تلفن هوشمند را کاهش می دهد. کیس ساعت هوشمند نازک و سبک است و دارای بند سیلیکونی با طراحی شبکه ای جهت راحتی طراحی شده است. تولید ساعت هوشمند هایلو مدل Haylou Smart Watch LS02 در خرداد سال 1399 (می 2020 ) صورت گرفت. این ساعت دارای سبک و طراحی زیبا با ظاهری جذاب، مناسب برای همه افراد می باشد. همچنین از نسل جدید ساعت Haylou LS01 است. شکل ظاهری مستطیلی (11×36×48 میلی متر) و قابی به قطر 60 میلی متر و عرض 20 میلی متر دارد و مقاومت بدنه در برابر نفوذ آب تا عمق 1.5 متری به مدت 30 دقیقه (دارای گواهینامه IP68 و استاندارد حفاظتی) می باشد. مناسب در هوای بارانی، شنا و حمام کردن و نامناسب برای غواصی و سونا است.

    مشخصات ساعت هوشمند هایلو مدل LS02

    ساعت هوشمند هایلو مدل Haylou Smart Watch LS02 دارای یک صفحه نمایش لمسی و رنگی 1.4 اینچی از نوع TFT، دارای رزولوشن 320 ×320 پیکسل با ضخامت 11میلی متر است، این صفحه نمایش مقاوم در برابر آسیب، به خاطر شیشه های خمیده، دارای فناوری تاچ 2.5D و کیفیت ویژه و بالا در نمایشگر می باشد. ساعت هوشمند هایلو مدل Haylou Smart Watch LS02 دارای بدنه پلاستیکی است، جنس بند آن سیلیکون مرغوب و منعطف و ضد حساسیت، سازگار با پوست دست به همراه قفل سگکی ساده قابل تعویض می باشد.

    مشخصات ساعت هوشمند هایلو مدل LS02

    ساعت هوشمند هایلو مدل Haylou Smart Watch LS02 دارای قابلیت کنترل زمان و کیفیت خواب ( بررسی پایشگر از نوع خواب: خواب عمیق، خواب سبک، زمان بیداری، کیفیت خواب ) می باشد. ساعت هوشمند هایلو مدل Haylou Smart Watch LS02 سازگار با تمام گوشی های اندروید در نسخه اندروید 4.4 به بالا و آیفون با حداقل نسخه iso8.0 به بالا (سازگاری ساعت با تعداد زیادی از گوشی های موجود در بازار ) است. دارای منبع تغذیه یک باتری با ظرفیت 260میلی‌آمپر ساعت از جنس لیتیوم می باشد.

    دیگر ویژگی های ساعت هوشمند هایلو مدل LS02

    از دیگر ویژگی های ساعت هوشمند هایلو مدل Haylou Smart Watch LS02 بلوتوث ورژن 5.0 ( کاهش از دست رفتن ارتباط ساعت با تلفن همراه )، نمایش پیام کوتاه، تماس ها، ایمیل، اعلان شبکه های اجتماعی و یادآورها، یادآور هوشمند مخصوص افراد پرمشغله، قایقرانی، پیاده روی، کوهنوردی، فوتبال، یوگا و… و دارای کاربری رسمی و روزمره است.

    شما می توانید ساعت هوشمند هایلو مدل LS02 را از فروشگاه اینترنتی بالاکا تهیه کنید.

    سایر
    نوع ساعت هوشمند
    مدل LS02
    برند هایلو
    ابعاد 48x36x11 میلی‌متر
    وزن 35 گرم
    فرم صفحه مستطیل
    جنس بدنه پلاستیک
    جنس بند سیلیکونی
    ظرفیت باتری 260 میلی‌آمپر ساعت
    نوع باتری لیتیوم