ال جی از اولین لپ‌ تاپ گیمینگ خود رونمایی کرد

ال جی از اولین لپ‌ تاپ گیمینگ خود رونمایی کرد

LG از اولین لپ‌ تاپ گیمینگ خود رونمایی کرد

LG یکی از کمپانی‌های تولید کننده مشهور است که همه محصولاتش از طراحی خاص و کیفیت بالایی برخوردار هستند. حالا LG با خبری از انتشار اولین لپ تاپ گیمینگ این برند، طرفدارهای گیمر خود را خوشحال کرده! طبق اعلام رسمی LG این لپ تاپ اولین لپ ‌تاپ گیمینگ شرکت کره‌ای LG محسوب می‌شود که به پردازنده‌ی نسل یازدهم اینتل Tiger Lake H، کارت گرافیک GeForceTM RTX 3080 Max-Q انویدیا، حافظه‌ی دو کاناله و SSD دوگانه بسیار سریع مجهز است. رم اولین لپ تاپ گیمینگ LG را می‌توان تا 32 گیگابایت و حافظه‌ی ذخیره‌ سازی آن را تا 1 ترابایت افزایش داد. در واقع این لپ‌ تاپ گیمینگ در کنار پنل 17 اینچی IPS با زمان پاسخ‌ گویی یک ‌میلی ‌ثانیه‌ای و نرخ نوسازی 300 هرتزی، گیم ‌پلی‌ای همه‌ جانبه و روان را تضمین می‌کند.

LG برای جلوگیری از ذوب ‌شدن سخت‌ افزار قدرتمند به ‌کار رفته در UltraGear 17G90Q در زمان استفاده‌ حداکثری از توان این دستگاه، سیستم خنک ‌کننده‌‌ای مجهز به محفظه‌ بخار در نظر گرفته است. بدنه‌ لپ تاپ‌ UltraGear 17G90Q به رنگ خاکستری بنفش و از آلومینیوم بادوام ساخته شده است و مانند تمام لپ ‌‌تاپ‌های این برند، این دستگاه نیز باریک و سبک است. باتری استفاده ‌شده در این محصول 93 وات‌ ساعت ظرفیت دارد و ضخامتش کمتر از 0.84 اینچ و وزن آن نیز کمتر از 2.7 کیلوگرم است. از دیگر مشخصات این لپ تاپ، می‌توان به صفحه‌کلید RGB و حسگر اثر انگشت ادغام‌ شده با دکمه‌ی پاور و وب کم 1080p اشاره کرد. اگر چه UltraGear 17G90Q به هدف گیمینگ ساخته شده است، همچنان از مجموعه‌ای از پورت‌های فیزیکی بهره می‌برد. این لپ‌تاپ مجهز به دو پورت USB  ، یک جک هدفون، پورت HDMI، اترنت و حتی یک پورت کارت حافظه microSD نیز می‌باشد و از‌ طریق ورودی DC اختصاصی شارژ می‌شود.

طبق اعلام طراحان ماهر LG ، قیمت اولین لپ‌ تاپ گیمینگ این شرکت و جزئیات بیشتر درباره‌ی آن در نمایشگاه CES در چهارم ژانویه‌ی سال آینده یعنی 2022 اعلام خواهد شد و این لپ تاپ از اوایل سال 2022 راهی بازار ایالات متحده‌ی آمریکا و کره ‌جنوبی خواهد شد. بنابراین می‌توان گفت بالاخره این کمپانی قدرتمند از اولین لپ تاپ گیمینگ خود با نام UltraGear 17G90Q رونمایی کرده است. تاکنون، تمرکز بیش‌تر لپ‌‌ تاپ‌های LG موجود در بازار بر بهره ‌وری اداری بوده و به تجربه‌ گیمینگ در آن‌ها توجه چندانی نشده بود. اما در کل این محصول می‌تواند به عنوان اولین محصول گیمینگ این برند شروع امیدوار کننده‌ای برای LG باشد.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه