معرفی بهترین کلکسیون عطر های زنانه

معرفی بهترین کلکسیون عطر های زنانه

هر فردی دوست دارد، بوی خوشی بدهد و تأثیر مثبتی بر روی دیگران بگذارد، البته آمار نشان می‌دهد، که این علاقه در بین زنان بیش‌تر از مردان وجود دارد. همین بوی خوش دلیل محکمی است، که باعث می‌شود بعضی از برندهای جهانی از تولید عطر و ادکلن‌های زنانه، اسپری‌ها و دئودورانت‌ها، تا میلیاردها دلار درآمد داشته باشند. مردم دنیا، به خصوص زنان، مشتاق هستند تا پول زیادی را برای خرید انواع عطرهای خاص زنانه و ادکلن‌ها بپردازند. در دنیای پر از تنوع عطر و ادکلن زنانه، انتخاب و تصمیم‌گیری درباره عطر برای زنان کمی سخت‌تر است. به همین دلیل کمپانی‌ها و برندهای مختلف، برای تولید و عرضه انواع عطر زنانه جذاب برنامه ریزی می‌کنند. عطر زنانه جذاب به عطرهایی گفته می‌شود که رایحه‌ای شیک و خاص دارند و رایحه خوش بو آن‌ها توجه هر کسی را به خود جلب می‌کند. در ادامه قصد داریم ۶ مورد از خوش‌بو ترین و پرفروش‌ترین عطرهای جهان را به شما معرفی کنیم. مطالعه این مطلب به کسانی که قصد خرید یک عطر خاص و بی‌نظیر دارند پیشنهاد می‌شود.

عطر زنانه رووناکس مدل Good Girl

اولین مورد عطر زنانه ادوپرفیوم رووناکس مدل Good Girl از برند کارولینا هررا است که عطری پرطرفدار مخصوص شیک پسندان است که رایحه‌ای شیرین و اغوا کننده دارد. رووناکس مدل Good Girl با طبعی گرم و شیرین طراحی شده و سرشار از رایحه بادام و قهوه در نت آغازین، گل مریم و یاسمین در نت میانی و دانه کاکائو و تونکا در نت پایانی است. ظاهر خیره کننده و کفش مانند این عطر شیرین زنانه می‌تواند به عنوان دکوری جذاب باعث زیبایی میز آرایش شما شود و همین موضوع عطر Good Girl را به بهترین هدیه برای بانوان تبدیل می‌کند. این عطر زنانه بیش‌تر مناسب فصول سرد سال است و بسیار رایحه خوشبو با ماندگاری و پخش بوی قابل قبولی دارد.

عطر زنانه تیری موگلر مدلAlien

عطر زنانه تیری موگلر مدل Alien به عنوان یکی از پرفروش‌ترین و خاص‌ترین عطرها در جهان شناخته می‌شود. برند تیری ماگلر در سال 2005 یکی از عطرهای زنانه خود به نام Alien را به بازار عرضه کرد که تا به امروز جزء پرفروش‌ترین محصولات این برند می‌باشد. عطر زنانه آلین حاصل تلاش دو عطر ساز معروف Dominique Ropion و Laurent Bruyere است که رایحه‌ای گرم و شیرین دارد. رایحه گل‌های سفید و یاس رایحه غالب این عطر است که در کنار بوی نت‌های چوبی و کهربا شما را به اوج آرامش می‌رساند. بوی این عطر ادکلن گرم زنانه فوق‌العاده است و ماندگاری و پخش بوی عالی دارد؛ به گونه‌ای که اگر این عطر را بزنید و به مهمانی بروید، به محض ورود همه مجذوب رایحه عطر شما می‌شوند. عطر بنفش تری موگلر آلین مناسب شب‌ها و روزهای سرد پاییز و زمستان است. عطر زنانه تیری موگلر مدل Alien مخصوص شیک پسندان و خانم‌هایی با روحیه ملکه بودن است. شیشه آلین به رنگ بنفش که نماد سلطنت می‌باشد طراحی شده و طراحی شیشه عطر و تاج روی سر آن حس زنان سلطنتی را در شما القا می‌کند. درون هر زن الهه قدرتمندی نهفته است که تری موگلر می‌تواند آن را آشکار کند. رایحه این عطر آرامش و زیبایی را در کنار جذابیت برای شما به ارمغان می‌آورد.

عطر زنانه کلوین کلاین مدل Beauty

برند شناخته شده و محبوب آمریکایی کلوین کلاین در سال 2010 یکی از بهترین عطرهای شیرین خود به نام عطر کلوین کلاین زنانه مدل بیوتی beauty را روانه بازار کرد. این عطر شیرین زنانه بوی گل‌های بهاری را دارد که بسیار خوش بو هستند. خالق عطر کلوین کلاین مدل Beauty، سوفی لابی است و آن را به گونه‌ای طراحی کرده که بوی شیرین، خنک و ملایمی دارد که به هیچ عنوان باعث سردرد نمی‌شود. به صورتی که حتی کسانی که میگرن دارند هم می‌توانند با خیال راحت از این عطر استفاده کنند. رایحه این عطر با نت آغازین مشک آغاز می‌شود، در نت میانی به رایحه گل‌ یاسمن می‌رسد و‌ در پایان هم با بوی چوب سدر ویرجینیا خاتمه می‌یابد. عطر زنانه کلوین کلاین مدل Beauty  بیش‌تر مناسب سنین 30 سال به بالا است و به علت رایحه خنک خود می‌تواند گزینه مناسبی برای فصول بهار، تابستان و حتی اوایل پاییز باشد. هم‌چنین خط بو و ماندگاری مناسبی دارد و بوی آن در ذهن همه ثبت می‌شود.

عطر زنانه chanel مدل chance

اگر یک عطر بهاری زنانه می‌خواهید که هم خنک باشد، هم سرشت چایپر داشته باشد و هم در گروه عطرهای گل‌فام قرار بگیرد، قطعا نباید فرصت استفاده از عطر زنانه chanel مدل chance را از دست بدهید. هم ماندگاری و هم پخش بوی این عطر در محدوده ‌بالا قرار می‌گیرند که قطعا امتیازات ویژه‌ای برای آن محسوب می‌شوند. عطر زنانه chanel مدل chance بیش‌تر برای استفاده در ساعات روز مناسب است و با این‌ که در سال 2007 عرضه شده، اما در سال 2020 شدیدا محبوبیت و فروش بالایی داشته است. خانم‌هایی که نت‌های چوبی را دوست دارند، بی‌تردید باید این عطر شگفت‌ انگیز را امتحان کنند. نت‌های آغازین عبارتند از بالنگ، سدر و لیمو ترش و نت‌های میانی را روایح سنبل آبی، فلفل صورتی و یاس می‌سازند. نت‌های پایانی هم از انبوه رایحه‌های نعناع هندی، مشک سفید، خس ‌خس، چوب درخت ساج، زنبق و کهربا سرشته شده‌اند.

عطر زنانه Jesus Del Pozo  مدل Halloween

برند Jesus Del Pozo  در سال 1977 یکی از بهترین عطرهای زنانه خود به نام هالووین را روانه بازار کرد که رایحه‌ای شیرین، خنک، مرموز و اغواکننده‌ای دارد. این عطر زنانه به علت دارا بودن ترکیبات متفاوت و متنوع می‌تواند نیاز دامنه گسترده‌ای از خانم‌ها را پاسخ دهد. نت آغازین هالووین برگ گل بنفشه، درخت نارنج، برگ درخت موز و نت های دریایی و نت میانی آن زنبق دره، مگنولیا، گل مریم، بنفشه و فلفل است. در انتها نیز به نت های وانیل، بخار معطر، چوب صندل و صمغ Myrrh می‌رسد. مکس گاواری خالق عطر زنانه Jesus Del Pozo مدل halloween آن را به گونه‌ای طراحی کرده است که با دارا بودن رایحه گل مریم، حس قدرت را در زنان بالا ببرد و این عطر را به یکی از بهترین عطر زنانه از نظر آقایان تبدیل کند. شیشه این عطر نیز به رنگ یاسمنی با درب نقره‌ای رنگ است که جذابیت خاصی به آن می‌دهد. ماندگاری رایحه ملایم این عطر و قدرت پخش کنندگی بوی آن بسیار بالا و مورد رضایت مصرف کنندگان است. بهترین فصل برای استفاده از عطر زنانه Jesus Del Pozo  مدل halloween  بهار، تابستان و زمستان است. این عطر جذاب و خاص به صورت ویژه‌ای مورد استقبال خانم‌ها قرار گرفته است و در موقعیت‌های مختلف نظیر قرارهای دوستانه، کاری، اداری و… مورد استفاده است.

عطر زنانه Miss Dior Rose N'Roses

عطر زنانه Miss Dior Rose N'Roses یک عطر بهاری و از جدیدترین محصولات برند دیور است که در سال 2020 معرفی شد و سرشت گل‌ فام دارد. بهترین فصل استفاده از عطر زنانه Miss Dior Rose N'Roses فصل بهار است، اما یکی از امتیازات ویژه‌ آن این است که در فصل تابستان هم می‌توانید از آن استفاده کنید. اگر به دنبال یک عطر زنانه خاص برای ساعات روز می‌گردید، قطعا این عطر رضایت شما را جلب خواهد کرد. ماندگاری این مدل از عطر زنانه Dior بسیار خوب است و حداقل حدود 6 ساعت دوام می‌آورد، درحالی که پخش بوی آن هم در محدوده متوسط به بالا قرار می‌گیرد که برای یک عطر ادو تویلت واقعا عالی است. نت‌های اولیه این عطر را روایح شمعدانی، ترنج و نارنگی ماندارین ایتالیایی می‌سازند، درحالی که سرشت گل‌ فام و فوق‌العاده جذاب نت‌های میانی از روایح دو نوع رز، یعنی رز داماسنا و رز فرانسوی کشت ‌شده در شهر گرس (Grasse) شکل می‌گیرد که شهرت بسیار زیادی دارد. در نت‌های پایه نیز به رایحه دلپذیر و لطیف مشک سفید می‌رسیم. هم اکنون این عطر جز پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین عطرهای جهان شناخته می‌شود و از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است.

جمع بندی

قطعاً عطرهای زنانه زیادی وجود دارند که می‌توانند در لیست خوشبوترین و جذاب‌ترین عطرهای زنانه بالا قرار بگیرند اما ما سعی کردیم با توجه به فروش جهانی و نظرات، بهترین آن‌ها را برای شما معرفی کنیم تا یک کلکسیون کامل از گزینه‌های ایده ‌آل برای خرید داشته باشید. شما میتوانید انواع بهترین عطر های زنانه را از فروشگاه اینترنتی بالاکا تهیه کنید.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه