مدل‌های هدفون گردنی مناسب خانم‌ها

مدل‌های هدفون گردنی مناسب خانم‌ها

هدفون‌‌های دخترانه نیز درست مثل لباس و کیف دخترانه که از تنوع زیادی برخوردار هستند، متنوع است. تنوع یک هدفون دخترانه هم در سبک و هم در رنگ آن است. یک هدفون مناسب خانم‌ها به دختران و زنان این امکان را می‌‌دهد که هم ‌زمان با گوش دادن به موسیقی آزادی عمل داشته باشند و بتوانند کارهای روز مره خود را انجام دهند. به‌ عنوان‌ مثال، می‌توانند با استفاده از این هدفون‌ها حین پیاده‌ روی یا ورزش و یا انجام روزمرگی‌های خود به موسیقی نیز گوش دهند و یا به مکالمه با دوستان خود بپردازند. در لیست زیر انواع مدل‌های هدفون گردنی مناسب خانم‌ها را برای شما گرد آوری کرده‌ایم که بر حسب نیاز و بودجه مورد نظر و هم‌چنین رنگ دلخواه خود می‌توانید بهترین گزینه را از بین هدفون‌های زیر انتخاب کنید.

هدفون گردنی بلوتوثی لنوو مدل XE 66

اولین مورد هدفون بلوتوثی لنوو مدل XE 66 است که یکی از محصولات با کیفیت برند لنوو است. این محصول از نوع دور گردنی می‌باشد که دارای قابلیت‌های فراوانی است و با ظاهر و طراحی بسیار زیبایی که دارد توجه هر خانم خوش سلیقه را به خود جلب می‌کند. این نوع هدفون بیش‌تر برای کارهای ورزشی مناسب است و توسط جوانان مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر به ظاهر این مدل از هدفون بلوتوثی لنوو دقت کنید متوجه می‌شوید که این مدل دارای گوشی‌های بزرگ و باتری قدرتمند است. دلیل اینکه گوشی‌ها در هدفون XE 66 سایز بزرگ‌تری نسبت به مدل‌های مشابه دارد، این است که در هر کدام از گوشی‌ها از دو اسپیکر استفاده شده است که همین امر تضمین دهنده کیفیت صدای بالا است. در قسمت پشت گوشی‌ها از آهن ربا استفاده شده است که این قابلیت باعث می‌شود تا زمانی که شما از هدفون استفاده نمی‌کنید بتوانید به راحتی قسمت پشتی گوشی‌ها را به یکدیگر متصل کنید و آن به صورت یک گردنبند دور گردن شما باقی بماند. بند دور گردنی هدفون لنوو مدل xe66 از نوع پلاستیک abs و TPE بسیار منعطف و با کیفیت ساخته شده است. TPE به کار رفته در آن باعث می‌شود تا هیچ حساسیتی توسط این هدفون با گردن شما ایجاد نشود. هم‌چنین ارگونومی طراحی این بند گردنی باعث می‌شود تا به بهترین شکل ممکن در دور گردن شما باقی بماند. شکل گوشی‌ها و زاویه طراحی شده برای این هدفون بلوتوثی لنوو به شکلی است که با زاویه ۴۵ درجه در داخل گوش قرار می‌گیرند و لازم نیست نگران افتادن آن باشید. اگر دنبال یک هدفون بلوتوثی با کیفیت از نوع دور گردنی می‌گردید باید به شما پیشنهاد کنیم که هدفون لنوو xe 66 را به عنوان یک محصول عالی و شیک به سبد خرید خود اضافه کنید. این محصول صدایی بسیار رسا و با تمامی جزئیات را به کاربر ارائه می‌کند و دارای مزایای بسیاری در بین رقبای خود است.

هدفون بلوتوثی لنوو مدل QE63

هدفون بی‌سیم لنوو مدل QE63 یکی از بهترین تولیدات کمپانی چینی لنوو در زمینه هدفون‌های بی‌سیم محسوب می‌شود. این هدفون به دلیل اینکه دارای بند گردنی است و در ارتباط مستقیم با سطح پوست شما قرار دارد با استفاده از مواد ضد حساسیت ساخته شده است و مشکلی برای کاربر ایجاد نخواهد کرد که این مساله سبب افزایش رضایت کاربران تا حد زیادی شده است. باتری تعبیه شده در این محصول با یک بار شارژ کامل به شما این امکان را می‌دهد تا حدود 5 تا 8 ساعت به صورت مداوم به پخش موسیقی و یا تماس بپردازید و هیچ نگرانی از بابت تمام شدن شارژ باتری و خاموش شدن آن نداشته باشید. کار با هدفون لنوو مدل QE63 بسیار ساده و راحت است و به هیچ گونه آموزش و یا برنامه خاصی نیاز ندارد. بند تعبیه شده برای این محصول به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید به راحتی و در هر مکانی آن را با خود حمل کنید و نگرانی از بابت افتادن آن حتی در زمانی که تحرک بالایی دارید وجود ندارد. میکروفون‌های تعبیه شده در این هدفون به کاربر امکان برقراری تماس را می‌دهد و کیفیت صدا ضبط شده را در بالاترین میزان ممکن خود نگه می‌دارد. لنوو QE63 در بین سایر هدفون‌های بی‌سیم تولید شده توسط کمپانی‌های دیگر با کارایی و قابلیت‌های مشابه از قیمت بسیار پایین‌تری برخوردار است و می‌تواند به شما لذت کار با یک هدفون بی‌سیم با کیفیت و کارآمد را با مناسب‌ترین قیمت ممکن ارائه دهد.

هدفون بی‌سیم کلومن مدل KB-G205

هدفون بی‌سیم کلومن مدل KB-G205 محصولی خوش‌ ساخت و ظریف مناسب بانوان از این برند است که با کیفیت‌ صدایی بسیار شفاف و واضح تولید شده است. این محصول از طریق فناوری بلوتوث ورژن 5 به تلفن ‌همراه یا پخش ‌کننده صوتی شما متصل می‌شود و به کمک آن می‌توانید بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. این هدفون دارای یک باتری داخلی است که تا 4 ساعت پخش موزیک و مکالمه را پاسخگو خواهد بود. باتری این هدفون در مدت 1.5 ساعت به‌ صورت کامل شارژ می‌شود و می‌توانید از آن استفاده نمایید. امکان کم و زیاد کردن و به طور کلی کنترل موسیقی و قطع و وصل کردن تماس نیز از دیگر ویژگی‌هایی است که می‌توانید با استفاده از کلیدهای تعبیه شده روی این هدفون به آن‌ها بپردازید. هدفون کلومن مدل KB-G205 دارای پایه گردنی است که به ‌راحتی می‌توان حتی در هنگام ورزش نیز از آن استفاده کرد. هم‌چنین گوشی‌های آن به گونه‌ای طراحی شده‌اند که شما حتی در هنگام استفاده طولانی مدت از آن‌ها دچار خستگی نمی‌شوید.

هدفون گردنی آیکونیکس مدل IC-HB1113

در دنیای امروز اکثر خانم‌ها برای راحتی در انجام صحبت کردن، موسیقی گوش‌ دادن و یا لذت ‌بردن دو چندان از پیاده ‌روی، از هدفون‌های گردنی و بی‌سیم استفاده می‌کنند. این همراهان مفید باید قابلیت‌هایی را داشته باشند تا بتوان از آن‌ها با لذت استفاده کرد. یکی از این هدفون‌ها، هدفون بی‌سیم آیکونیکس مدل IC-HB1113 بوده که دارای طراحی ارگونومیک است که باعث ثابت‌ ماندن هدفون روی گردن کاربر می‌شود. این وسیله پرکاربرد دو گوشی بوده و به ‌وسیله بلوتوث به گوشی وصل می‌شود. در این‌هدفون از بلوتوث نسخه 4.1 استفاده شده ‌است. یکی ‌از ویژگی‌های اصلی این هدفون مقاوم‌ بودن آن دربرابر رطوبت و عرق است و به ‌همین‌ دلیل آن‌ را برای ورزش به گزینه‌ای مناسب تبدیل کرده است. هدفون آیکونیکس مدل IC-HB1113 دارای نگهدارنده گردنی است که باعث می‌شود بدون فشار به گردن از آن استفاده کنید. از این هدفون می‌تواند تا 7 ساعت برای گوش‌ دادن به موسیقی استفاده کرده و به‌ وسیله کلید مدیریت میزان صدا به ‌آسانی صدای موسیقی را مدیریت کنید. زمان مورد نیاز برای شارژ هدفون یک ساعت بوده و این به معنای آن است که در زمان مناسب و کوتاه هدفون شما آماده‌ی استفاده می‌شود.

هدفون  گردنی JBL Live 200BT

هدفون JBL Live 200BT محصولی باکیفیت بالا از کمپانی مشهور jbl است که فرمی U شکل دارد. مزیت هدفون‌های دور گردنی این است که دیگر نگران نیستید که آن را کجا گذاشته‌اید و همواره همراهتان خواهد بود. قسمت خمیده هدفون روی گردن شما قرار می‌گیرد؛ اما این محصول به‌ قدری سبک است که نگهداری آن هیچ‌ گونه اثری از خستگی به دنبال ندارد. اسپیکرها از طریق کابل نازکی به پنل گردنی متصل هستند و در صورت استفاده‌ نکردن می‌توان آن‌ها را از گوش خارج کرد و به دور گردن آویخت. به لطف خاصیت آهن ‌ربایی اسپیکرها، می‌توان آن‌ها را به هم متصل کنید و هنگام راه ‌رفتن از برخوردشان به یکدیگر جلوگیری کنید. سر گوشی‌های سیلیکونی هدفون JBL Live 200BT  فوق ‌العاده نرم و ارگونومیک هستند و حضور طولانی‌ مدت آن‌ها درون گوش، خستگی یا آزردگی به دنبال ندارد. روی پنل گردنی دکمه‌هایی برای کنترل صدا، موسیقی و مدیریت تماس وجود دارد. هدفون بی‌سیم JBL مدل Live 200BT با ویژگی‌های مذکور، ابزاری حرفه‌ای برای گوش ‌دادن به موسیقی و مدیریت تماس‌ها به ‌ویژه برای خانم‌ها و افراد پرتحرک یا ورزشکار است.

هدفون بی‌سیم جووی مدل H-89

یکی دیگر از هدفون‌هایی که توجه هر خانم با سلیقه را به خود جلب می‌کند، هدفون بی‌سیم جووی مدل H-89 است. هدفون H-89 یکی دیگر از هدفون‌های رقابتی و با کیفیتی است که شرکت جووی روانه بازار کرده است. این محصول صدا را از طریق دو کانال و به صورت استریو پخش می‌کند. پاسخ فرکانسی آن بین 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز است و قادر است همه اجزاء موسیقی را دریافت و پخش کند. بنابراین با این هدفون می‌توانید موسیقی را همان گونه که هست بدون افت کیفیت گوش کنید. کنترل‌ باکس هدفون H-89 دارای 3 دکمه است که مدیریت صدا و تماس و موسیقی از طریق آن‌ها صورت می‌گیرد. هم‌چنین یک درگاه microUSB برای شارژ هدفون و یک نمایشگر LED برای نمایش وضعیت باتری و کانکشن بر روی این باکس قرار گرفته است. از نقاط قوت این هدفون می‌توان به این نکته اشاره کرد که این محصول به صورت هم‌زمان قابلیت اتصال به دو گوشی یا تبلت دارد. بدین صورت که پس از اتصال به گوشی اول کافی است دکمه‌های ولوم بالا و پایین هدفون را به صورت هم‌زمان فشار دهید تا هدفون وارد حالت pairing شود و چراغ LED آن با نور قرمز و آبی به حالت چشمک ‌زن درآید. در این هنگام باید نام دستگاه را در لیست دیوایس‌های بلوتوث گوشی دوم جست‌وجو کنید و اگر نیاز به کد بود با وارد کردن کد 0000 به هندزفری متصل شوید.

هدفون بلوتوث وان مور مدل Piston Fit E1028BT

هدفون بلوتوث وان مور مدل Piston Fit E1028BT از سری تولیدات برند «وان ‌مور»  است که با مدل E1028BT هم شناخته می‌شود. این محصول با طراحی ارگونومیک روانه بازار شده است و نحوه‌ی اتصال در آن بی‌سیم است. نسخه‌ی بلوتوث این هدفون 5.0 است که به‌ لطف آن انتقال اطلاعات صوتی سریع‌تر و با ثبات بیش‌تری انجام می‌شود. این هدفون دارای استاندارد IPX4 است که باعث می‌شود Piston Fit BT در برابر رطوبت، عرق و بارش باران مقاوم باشد تا به هدفونی کاربردی برای ورزش تبدیل شود. روی نگهدارنده گردنی هدفون Piston Fit BT کلیدهای کنترلی قرار گرفته‌اند که کار با هدفون را آسان می‌کنند. منبع ‌تغذیه‌ در این هدفون، باتری داخلی با ظرفیت 130 میلی ‌آمپر ساعت است که تا 8 ساعت مکالمه یا پخش مداوم موسیقی را فراهم می‌کند. گفتنی است عمر باتری این هدفون در حالت استند بای 200 ساعت است که میزان مطلوبی به حساب می‌ِآید. این هدفون، از میکروفون داخلی برخوردار است که در کنار کلیدهای کنترل روی کابل هدفون، امکان مدیریت تماس‌ها را فراهم کرده است. یک درایور پویا 10 میلی متر با دیافراگم کامپوزیت تیتانیوم باس قدرتمند و جزئیات بدیع را متعادل می‌کند. این محصول باعث تولید صدای شفاف در نمایی با طراحی فوق العاده جمع و جور برای افزایش کارایی می‌باشد. گوشی‌های سبک با نازل‌های زاویه دار 45 درجه به طور طبیعی در کانال‌های گوش شما قرار می‌گیرند تا در حین استفاده طولانی مدت ایمنی محکم و مناسب داشته باشند.  با به کارگیری آلیاژ آلومینیوم براق و بادوام در ساخت این هدفون کارآیی دقیق را می‌توانید با آن تجربه کنید و در هنگام استفاده از دوام بیش‌تری برخوردار شوید. در طراحی هدفون Piston Fit BT درپوش‌های گوشواره عقب مغناطیسی هستند و باعث می‌شوند در زمانی که از هدفون استفاده نمی‌کنید برای نگهداری راحت در اطراف گردن قرار بگیرند. هم‌چنین کابل این هدفون از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار بوده و تست‌های مختلفی از جمله مقاومت در برابر کشیدگی، پیچ خوردگی، و اضافه بار را با موفقیت گذرانده است. گفتنی است مجهز بودن به خاصیت مغناطیسی و دیافراگم تیتانیومی ارزش خرید بالایی به این محصول از کمپانی وان ‌مور بخشیده است.

هدفون بلوتوثی لنوو مدل HE06

هدفون بلوتوثی لنوو مدل HE06 با کیفیت بالا و بازدهی طولانی طراحی شده است و هدفونی بسیار با کیفیت و جذاب می‌باشد که علاوه بر بهره مندی از نسخه بلوتوث BT 5.0، میکروفن‌هایی با قابلیت حذف نویز CVC ممتاز داخلی نیز دارد که به شما این امکان را می‌دهد که از موسقی خود نهایت لذت را ببرید. هدفون گردنی لنوو HE06 از طراحی بسیار زیبا و ظریف و مناسب برای خانم‌ها بهره مند است. این هدفون بلوتوثی با ظرفیت مناسبی از باتری ارائه می‌شود که 8 ساعت زمان پخش موسیقی را برای کاربران امکان پذیر کرده است که نسبت به هم رده‌های خود از ظرفیت بیش‌تری برخوردار است. این هدفون در حالت استندبای تا 120 ساعت کارایی دارد و بهترین انتخاب در هنگام ورزش‌های بدنسازی و استفاده در طول روز، دویدن وغیره است. هدفون Lenovo HE06 کیفیت صدایی بسیار مطلوبی را به گوش کاربران می‌رساند. به نوعی که همه پارامترهای صدا مثل صدای زیر، بیس، و… به طور کاملا استاندارد لحاظ شده‌اند و در نهایت صدای خروجی باکیفیتی را به کاربران ارائه می‌دهد. یکی از عواملی که سبب شده است تا این هدفون تفکیک صدای بسیار خوب و کیفیت صدای بالایی داشته باشد، وجود درایور داینامیک قدرتمند 10 میلی متری است که عملکرد این محصول را بسیار ارتقا داده و تقویت کرده است. بنابراین می‌توان گفت که این محصول از لنوو پاسخگوی نیاز همه کاربران و هم‌چنین سلایق گوناگون خواهد بود. همان‌طور که می‌دانید، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها برای بسیاری از کاربران، برای خرید هدفون کیفیت صدا در زمان مکالمه است. می‌توان گفت از این لحاظ این هدفون عملکرد بسیار مطلوب و خوبی از خود نشان داده است و به لطف سیستم صداهای اضافی اطراف و حذف نویز، صدایی بسیار با کیفیت را به گوش مخاطبان می‌رساند. هدفون گردنی Lenovo HE06 دارای استاندارد IPX5 می‌باشد و این به این معنا است که این محصول در برابر تعریق و رطوبت مقاوم است. بنابراین، هیچ گونه محدودیتی برای استفاده از این هدفون در زمان انجام فعالیت‌های ورزشی وجود نخواهد داشت و ورزشکاران می‌توانند با خیال راحت به  فعالیت خود بپردازند. در مسیر سیم این هدفون یک صفحه ی کنترلی قرار داده شده است که با استفاده از آن می‌توانید موسیقی و تماس‌ها را مدیریت کنید. هدفون بلوتوثی Lenovo HE06 به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده روزمره خانم‌ها شناخته می‌شود.

جمع بندی

قطعاً مدل‌های مختلف هدفون گردنی مناسب خانم‌ها در بازار وجود دارند که می‌توانند در لیست بهترین هدفون‌های بی‌سیم مناسب خانم‌ها قرار بگیرند اما ما سعی کردیم با توجه به فروش جهانی و نظرات، بهترین آن‌ها را برای شما معرفی کنیم تا یک کلکسیون کامل از گزینه‌های ایده ‌آل برای خرید داشته باشید. شما با مطالعه این مقاله میتوانید انواع هندزفری های دور گردنی را از فروشگاه اینترنتی بالاکا تهیه کنید.

 

نظر خود را بنویسید

دیدگاه