ویژگی های هواوی P50E فاش شد

مشخصات فنی هواوی P50E لو رفت!!

طبق اخبار مشخص شده، قرار بود P50E در تاریخ 25 اسفند به همراه بقیه محصولات این شرکت رونمایی شود از جمله MatePad و بلندگوی جدید. یکی از اینسایدر ها کمی پیش برخی مشخصات فنی هواوی P50E را فاش کرده بود. هواوی P50E به اسنپدراگون 778 با تراشه 4G مجهز شده، زیرا تراشه 5G بخاطر تحریم های ایالات متحده برای کالا های جدید این شرکت، اجازه استفاده ندارد. باید ببینم که با این محدودیت ها همچنان هواوی میتواند به فروش خود با تکنولوژی قدیمی تر ادامه دهد یا مجبور است به خواسته های آمریکا تن بدهد!!

مشخصات فنی هواوی P50E
مشخصات فنی هواوی P50E

تشابه در طراحی

از نظر ظاهری مشابه هواوی P50 است که در سال گذشته رونمایی شده بود. که از همان ابتدا با ظاهری خاص و جدید وارد بازار جهانی شد. به همین دلیل انتظار میرود که ویژگی های بارز نسل گذشته ی خود مانند شارژ فوق سریع 66W و اسپیکر های استریو و مقاوم در برابر آب (IP68) را با خود همراه داشته باشد. همچنین طراحی مینیمال و منحصر به فرد دوربین های دوگانه P50 همچنان در کانون توجهات قرار گرفته. این ها فقط بخشی از مشخصات فنی هواوی P50E بود که فاش شد. در ادامه برای اطلاع بیشتر با ما همراه باشید.

مشخصات فنی هواوی P50E
مشخصات فنی هواوی P50E

بازه قیمتی

در اصل هواوی P50E نسخه اقتصادی و ارزان قیمت P50 خواهد بود. اطلاعات فاش شده اشاره به قیمت 4000 یوآنی آن دارد که حدود 630 دلار خواهد بود. در حالی که برادر بزرگتر این خانواده حدود 80 دلار گرانتر بوده. اگرچه مدل مدل پرچمدار این گوشی با دو تراشه متفاوت عرضه جهانی شد-یکی با تراشه Kirin 9000 4G و دیگری با اسنپدراگون 888-اگرچه هیچ یک از مدل های P50 از تراشه 5G پشتیبانی نمیکنند، ولی مدیرعامل کسب و کار هواوی گفته که با فناوری های WiFi و شبکه ای موجود در این گوشی، کاربران میتوانند تجربه بی نظیری در استفاده از فضای ارتباطی داشته باشند. حالا باید این چند روز منتظر بمانیم و ببینم چقدر این اطلاعات به وقوع خواهد پیوست.

ویدئو رسمی هواوی P50

نظر خود را بنویسید