گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A11 دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت با 2 گیگابایت رم

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A11 دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت با 2 گیگابایت رم

Samsung Galaxy A11 Dual SIM 32GB With 2GB Ram Mobile Phone

  • صفحه نمایشی بزرگ برای دید وسیعتر
  • رنگ های شیک و بزازنده
  • دوربین سه‌گانه برای ثبت لحظات زنده شما
    وضعیت کالا: اتمام موجودی

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A11

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A11 یکی از پرفروش‌ترین محصولات کمپانی سامسونگ است که با کیفیت فوق‌العاده بالایی وارد بازار شده‌است. گوشی موبایل سامسونگ با طراحی کاملا حرفه‌ای با وزن ۱۷۷ گرم و ابعاد میلی‌متر تولید شده‌است. سامسونگ در طراحی پنل پشتی و فریم اطراف این گوشی هوشمند از پلاستیک بسیار سبک و باکیفیت استفاده کرده‌است. هم‌چنین برای پنل جلو این گوشی موبایل یک شیشه شفاف و عالی در نظر گرفته ‌است. در سمت راست نمایشگر گوشی موبایل سامسونگ کلید تنظیم صدا و کلید پاور طراحی شده‌است. در لبه پایینی آن اسپیکر و درگاه USB Type-C، در لبه بالایی آن جک 3.5 میلی‌متری هدفون و بر لبه سمت چپ درگاه دو سیم‌کارت و کارت حافظه جانبی تعبیه شده‌است. در قسمت مرکزی پنل پشت این گوشی موبایل یک حسگر اثر انگشت نیز طراحی شده‌است.

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A11 دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت با 2 گیگابایت رم

    نمایشگر

    سامسونگ در طراحی پنل جلو گوشی موبایل Galaxy A11 از یک نمایشگر ۶.۴اینچی از نوع PLS TFT با رزولوشن ۳۲۰۰×۱۵۶۰ استفاده کرده‌است که ۸۱.۶درصد از پنل جلو را پوشش داده‌است. این نمایشگر با مجهزبودن به فناوری‌های پیشرفته می‌تواند تا ۱۶میلیون رنگ را به‌راحتی و با جزئیات نمایش دهد. گوشی موبایل سامسونگ مجهز به یک حسگر تشخیص چهره است که می توانید به کمک دوربین سلفی روی نمایشگر قفل گوشی خود را باز کنید.

    دوربین

    سمت چپ پنل پشتی گوشی موبایل سامسونگ دوربین سه‌گانه قدرتمند با رزولوشن ۲، ۵ و ۱۳ مگاپیکسل به صورت عمودی قرار گرفته‌است. هم‌چنین در کنار ماژول دوربین این محصول یک فلش LED نیز تعبیه شده‌است. گوشی موبایل سامسونگ دارای یک دوربین سلفی ۸مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 در سمت چپ بالا نمایشگر خود ‌است. این دوربین‌ها با قابلیت فوکوس خودکار، عکاسی پانوراما و عکاسی HDR طراحی شده‌اند. سامسونگ برای گوشی موبایل Galaxy A11 یک باتری پر قدرت با ظرفیت ۴۰۰۰میلی آمپر ساعت در نظر گرفته‌است که این باتری غیرقابل تعویض با قابلیت شارژ سریع ۱۵ واتی می‌تواند در مدت زمان کوتاهی میزان شارژ این گوشی موبایل را به ۱۰۰ درصد برساند.

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A11 دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت با 2 گیگابایت رم

    نرم افزار

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A11 مجهز به سیستم عامل اندروید 10.0 و نسخه رابط کاربری One UI 2.0است تا بتوانید باسرعت و به‌راحتی از امکانات گوشی و نحوه قرارگیری آیکون‌های آن استفاده کنید و از اپلیکیشن‌های مختص این گوشی موبایل مانند تنظیمات اولترا دیتا سیوینگ و Dolby Atmos به‌راحتی استفاده کنید.

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A11 دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت با 2 گیگابایت رم

    سخت افزار

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A11 مجهز به یک پردازنده‌ مرکزی Octa-core CPU با ‌فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز است. سامسونگ این گوشی موبایل را با حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت، رم ۳ گیگابایت و سرعت بالا پردازنده‌ها طراحی کرده‌است. هم‌چنین این گوشی هوشمند حرفه‌ای قابلیت استفاده از کارت‌ حافظه اضافی و قابلیت استفاده از دو سیم‌کارت به صورت هم زمان نیز دارد. گوشی موبایل سامسونگ قابلیت استفاده از سرویس شبکه‌های اجتماعی، مرورگر، PDF ، برنامه ویرایش عکس، قابلیت نمایش فایل‌های متنی، پشتیبانی از سرویس‌های گوگل شامل Google Search،  Google Maps، Gmail و YouTube, دارد. گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A11 باکیفیت بالا‌ و قیمت مناسبی که دارد، خرید آن به هر کسی پیشنهاد داده می‌شود. شما میتوانید این محصول را از فروشگاه اینترنتی بالاکا تهیه کنید.

    سایر
    ابعاد 161.4x76.3x8 میلی‌متر
    توضیحات سیم کارت سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
    وزن 177 گرم
    ساختار بدنه پلاستیک و شیشه ( قاب جلویی ساخته شده از شیشه + قاب پشتی و فریم ساخته شده از پلاستیک)
    ویژگی‌های خاص مجهز به حس‌گر اثرانگشت , فبلت , مناسب عکاسی
    تعداد سیم کارت دو سیم کارت
    پردازنده مرکزی Octa-core CPU
    فرکانس پردازنده مرکزی 1.8 گیگاهرتز
    حافظه داخلی 32 گیگابایت
    مقدار رم 2 گیگابایت
    صفحه نمایش لمسی بله
    صفحه نمایش رنگی بله
    نوع صفحه PLS TFT
    اندازه صفحه نمایش 6.4 اینچ
    شبکه های ارتباطی 4G , 3G , 2G
    شبکه 3G HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100 HSPA - با سرعت دانلود 42.2 مگابیت بر ثانیه و آپلود 5.76 مگابیت بر ثانیه
    فناورهای ارتباطی GPRS , Wi-Fi , بلوتوث
    بلوتوث نسخه 4.2 A2DP, LE
    فناورهای مکان یابی نسخه 4.2 A2DP, LE
    درگاه ارتباطی USB Type-C 1.0 v2.0
    دوربین 3 ماژول دوربین
    قابلیت‌های دوربین دارای 3 دوربین در پشت گوشی | دوربین 13 مگاپیکسل + 5 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل - دوربین اول از نوع عریض (Wide) با رزولوشن 13 مگاپیکسل، با دریچه‌ی دیافراگم f/1.8، فاصله کانونی 27 میلی متر (Focus Length 27 mm) و فناوری فوکوس خودکار - دوربین دوم از نوع فوق‌عریض (Ultrawide) با رزولوشن 5 مگاپیکسل و دریچه‌ی دیافراگم f/2.2 و زاویه دید 115 درجه - دوربین سوم از نوع حسگر عمق (Depth Sensor) با رزولوشن 2 مگاپیکسل و دریچه‌ی دیافراگم f/2.4 قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها (Geo-Tagging) قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه (Touch Focus) قابلیت تشخیص چهره (Face Detection) قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama)
    فیلمبرداری رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (1080p@30FPS)
    دوربین سلفی دارای لنز با رزولوشن 8 مگاپیکسل و دریچه‌ی دیافراگم f/2.0 رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (1080p@30FPS)
    بلندگو دارد
    جک 3.5 میلی متری صدا دارد
    سیستم عامل Android 10
    منوی فارسی دارد
    پشتیبانی از زبان فارسی دارد
    قابلیت‌های نرم‌افزاری MMS , ایمیل , مرورگر HTML5 , قابلیت نمایش اسناد مایکروسافت آفیس , قابلیت نمایش فایل‌های متنی PDF , برنامه ویرایش عکس , سرویس‌های گوگل شامل Google Search, Google Maps, Gmail و YouTube , قابلیت استفاده از سرویس شبکه‌های اجتماعی
    حسگرها شتاب‌سنج (Accelerometer) , مجاورت (Proximity) , اثرانگشت روی قاب پشتی (FingerPrint|Rear-Mounted)
    مشخصات باتری لیتیوم-پلیمر با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت قابلیت شارژ سریع باتری با توان 15 وات (Fast wireless charging 15W)
    نظر‎های کاربران
    عالی
    در
    عالیه تو این رنج قیمت گوشی بهتری نیست دوربین قوی داره باطریش خوبه دوربین قوی هم داره نسبت به هم رده هاش
    0موافق 0مخالف
    کیفیت
    در
    گوشی بسیار عالی
    0موافق 0مخالف
    نظر خودتان را بنویسد