متاسفانه این کالا دیگر در دسترس نمی باشد
شامپو کودک جانسون مدل Gunluk حجم 750 میلی لیتر

شامپو کودک جانسون مدل Gunluk حجم 750 میلی لیتر

  • خصوصیت:روزانه
  • مناسب برای:خردسال/نوزاد
  • ویتامین:ندارد
  • عصاره:ندارد
  • مخصوص:انواع موها
  • وضعیت کالا: اتمام موجودی

    شامپو کودک جانسون مدل Gunluk

    کودکان و نوزادانی که تازه متولد می‌شوند، پوست بسیار حساسی دارند و باید به هنگام شستشوی پوست آن‌ها، از ترکیبات و مواد شوینده ملایم استفاده کرد تا آسیب جدی به بافت پوست آن‌ها وارد نشود؛ به همین دلیل در این مطلب قصد داریم با معرفی یک شامپو بچه باکیفیت از قسمت شامپو و مراقبت مو موجود در فروشگاه اینترنتی بالاکا، خیال شما را راحت کنیم. مطمئن باشید پس از یک‌بار استفاده از این شامپو، عاشقش می‌شوید! اما قبل از آنکه به طور کامل در مورد این محصول صحبت کنیم، بهتر است اطلاعاتی در رابطه با ویژگی‌های یک شامپو بچه مناسب را برای شما خواننده عزیز توضیح دهیم تا بتوانید با اطلاعات و آگاهی بیشتر محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید و در نهایت نیز از خرید خود راضی باشید. به طور کلی یک شامپو بچه از مواد پاک کننده، رایحه‌های طبیعی گیاهی (به منظور خوشبو کردن موهای نوزاد)، مواد ضد ریزش اشک چشم (موادی که باعث سوزش چشم نوزاد نمی‌شوند)، روغن‌‌های گیاهی (به منظور نرم کردن پوست سر و تارهای مو) و ویتامین های مفید است. یکی از مواردی که باید به آن دقت کنید، مواد تشکیل دهنده فرمولاسیون شامپو مذکور است. شامپویی را خریداری کنید که روی جلد، کلمه «هیپو آلرژیک» قید شده باشد. این شامپوها فاقد مواد معمول تحریک کننده چشم‌ها و سوزش‌ پوست کف سر هستند. به عنوان مثال، شامپو کودک جانسون مدل Gunluk یک شامپو بچه هیپو آلرژیک است. از دیگر موادی که باید به آن به هنگام مطالعه ترکیبات داخلی شامپو مورد بحث دقت کنید، پارابن است. پارابن برای نوزادان و کودکان خردسال، سم است. این ماده که به عنوان نگهدارنده در بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی به کار برده می‌شود، برای پوست و موی کودکان بسیار ضرر دارد. از شامپویی استفاده کنید که فاقد پارابن باشد.

    مزایای شامپو کودک جانسون مدل Gunluk

    معمولا برخی برندهای سازنده محصولات بهداشتی، در شامپو بچه‌های خود از رایحه‌های مصنوعی استفاده می‌کنند تا محصول نهایی بوی خوشایندی داشته باشد و کودک به علت رایحه مطلوب محصول، به آن علاقه‌مند شود. امروزه ثابت شده است که چنین شامپوهایی می‌توانند علاوه بر تاثیرگذاری منفی بر روی حواس کودک، باعث ایجاد تحریکات شدید پوستی شوند، به همین دلیل اگر تمایل دارید از شامپو بچه‌های بو دار استفاده کنید، به دنبال رایحه‌های گیاهی و کاملا ارگانیک آن‌ها باشید. به عنوان مثال، شامپو مذکور از برند جانسون می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. از دیگر ویژگی‌های یک شامپو بچه مناسب که باید به آن دقت کرد، محتویات شوینده به کار رفته شده در فرمولاسیون آن است. اکثر شامپوهای مخصوص بزرگسالان دارای سولفات هستند. درصد شامپو بچه‌هایی که حاوی مقذار زیادی سولفات باشند بسیار کم است اما به صورت کلی بهتر است برای اطمینان، همیشه ترکیبات موجود در شامپو مذکور را بررسی کنید. سولفات به دلیل ترکیبات اشک آور و قوی خود می‌تواند باعث ایجاد سوزش در چشم نوزاد شما شود.

    ویژگی‌های شامپو کودک جانسون مدل Gunluk

    • فاقد محتویات شوینده قوی (آسیب‌رسان) و اشک آور (بدون ایجاد حس سوزش در چشم کودک)
    • دارای ترکیبات کاملا گیاهی
    • کف کنندگی مناسب
    • فاقد سولفات و پارابن (و دیگر ترکیبات شیمیایی مضر)

    روش استفاده از شامپو کودک جانسون مدل Gunluk

    ابتدا موهای کودک خود را با کمی آب کاملا خیس کنید. در نهایت، مقدار مناسبی از شامپو را بر روی موها پخش کنید و با دست به آرامی ماساژ دهید. پس از ۲ الی ۳ دقیقه ماساژ دادن، آبکشی نمایید. شما میتوانید این محصول را از فروشگاه اینترنتی بالاکا تهیه کنید.