محصولات روتین مناسب برای پوست‌ های چرب

محصولات روتین مناسب برای پوست‌ های چرب

آگاهی از مراحل روتین پوست چرب می‌تواند به پوست این دسته از افراد کمک کند تا چربی اضافی پوست خود را کنترل کنند و در عین حال آن را به صورت عمقی آبرسانی نمایند. همان طور که مطلع هستید؛ برای داشتن پوستی شاداب و جوان نیاز دارید تا رسیدگی‌های لازم را انجام دهید. طبیعتا در طول روز، پوست در معرض اشعه‌های مضر خورشیدی و انواع آلودگی‌های محیطی قرار می‌گیرد. به همین منظور نیاز است تا شما با داشتن روتین پوستی مناسب و استفاده از محصولات متناسب با شرایط پوستی، این معظل را کنترل کنید. در نظر داشته باشید که پوست به چربی نیاز دارد تا لطافت و نرمی خود را حفظ کند. این چربی از غدد چربی داخل پوست که سبوم نامیده می‌شوند، ترشح خواهد شد. اگر سبوم پوست به مقدار بیش از حد ترشح شود، پوست چرب شده و ممکن است این چربی به حدی برسد که منافذ پوستی را نیز مسدود کند. به همین دلیل است که اغلب پوست‌های چرب تمایل به ایجاد جوش و آکنه دارند. برای تشخیص جنس پوست چرب کافی است که صورت خود را با یک شوینده ملایم مثل شامپو بچه بشویید و آرام آن را خشک کنید. بعد از چند ساعت به پوست خودتان دقت کنید. اگر براق باشد، پوست شما چرب است. به منطقه T صورت که شامل گونه‌ها، پیشانی، بینی و چانه است دقت کنید. اگر این مناطق چرب و براق و بقیه صورت خشک بود، احتمال دارد که پوست شما مختلط باشد. اگر پوست چربی دارید باید بدانید به همان اندازه که مراقبت از آن به کنترل منافذ و چربی کمک می‌کند، بی توجهی به آن نیز دردسر ساز خواهد بود و در این میان مهم‌ترین نکته که نباید از نظر دور داشت، استفاده از محصولات مناسب و با کیفیت برای روتین مراقبت از پوست چرب است. به همین منظور ما در این مقاله لیستی از بهترین محصولات روتین مراقبت از پوست چرب موجود در بازار از برترین برندها را برای شما آماده کرده‌ایم تا انتخاب را برای شما آسان کنیم، پس تا پایان با ما همراه باشید.

ژل شست‌و‌شو صورت سینره مدل Oily Skin

شرکت دانش بنیان طبیعت زنده که با برند تجاری سینره به تولید انواع محصولات مراقبت از پوست و مو با منشا گیاهی می‌پردازد، یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های ایرانی بین مصرف کنندگان است. این شرکت محصولی به نام ژل شست‌و‌شو صورت سینره مدل Oily Skin تولید کرده است که با خاصیت مرطوب ‌کنندگی بالا، جانشین مناسب صابون جهت شست‌وشو صورت است. عصاره مورینگا و روغن درخت چای موجود در این محصول، به عنوان محافظی طبیعی روی سطح پوست قرار گرفته و از جذب آلودگی به پوست جلوگیری می‌کند. پوست با مسن شدن انسان، به طور طبیعی رطوبت کافی و انعطاف پذیری خود را از دست می‌دهد. اما آلودگی هوا یکی از دلایل اصلی صدمه به پوست است. زیرا مواد سمی موجود در هوا موجب پیری زودرس پوست صورت، گردن و دست‌ها می‌شود و دود و گردوغبار و آلودگی درون منافذ پوست جمع شده و پوست را تیره می‌کند. استفاده از ژل شست‌وشو صورت سینره راه حلی مناسب برای محافظت از پوست شما در برابر این آلودگی‌ها است. این فرآورده با داشتن فرمولاسیونی حاوی شوینده‌های بسیار ملایم بدون ایجاد آثار تحریکی بر روی پوست باعث زدودن کامل آلودگی‌ها و باقی مانده مواد آرایشی از روی پوست می‌گردد. وجود مواد تنظیم کننده ترشح چربی پوست و مواد ضد باکتری، این فرآورده را جهت شست‌وشو پوست‌های چرب و آکنه‌ای ایده آل می‌سازد. علاوه بر اینکه مواد موجود در این محصول باعث تنظیم pH پوست و مرطوب شدن آن نیز می‌شوند. ژل شست‌و‌شو صورت سینره مدل Oily Skin با حجم ۲۰۰ میلی لیتر و خاصیت پاک کنندگی عالی با قیمت حدودا 55 هزار تومان در بازار عرضه شده است.

تونر مولتی اکتیو پوست چرب و مختلط لافارر

شست‌وشوی صورت با انواع ژل، فوم یا دیگر پاک کننده‌ها به طور کامل آلودگی‌های پوست را از بین نمی‌برند. ممکن هست هنوز مقداری از باقیمانده‌ آرایش یا آلودگی‌ها و چربی‌ها روی سطح پوست باقی بماند و پوست را دچار عوارضی نظیر، جوش، آکنه، لک و تیرگی کند. بنابراین بهتر است بعد از شست‌وشوی صورت از یک تونر مناسب با پوست استفاده کنید. تونر مولتی اکتیو لافارر برای پوست‌های چرب و مختلط عرضه شده است. این تونر یکی از بهترین محصولات جهت پاکسازی کامل صورت از انواع آلودگی‌ها و چربی اضافه روی آن است. این محصول پوست عمیقا به پوست نفوذ کرده و منافذ آن را کاملا پاک سازی می‌کند. ترکیبات کارآمد این تونر، علاوه بر کنترل چربی پوست، به حفظ رطوبت آن کمک کرده و در کوچک شدن منافذ پوست بسیار موثر است. تونر لافارر برای افرادی که پوست چرب و مختلط دارند گزینه مناسبی است و نیاز به آبکشی ندارد و بعد از استفاده از میزان براقیت پوست می‌کاهد. تونر مولتی اکتیو لافارر مخصوص پوست‌های چرب و مختلط در ترکیبات خود حاوی عصاره درخت چای، عصاره گل نرگس، عصاره بید سفید، عصاره هاماملیس، پروتئین جودوسر، پروتئین بادام شیرین، سدیم هیالورونات و ویتامین C و E است که علاوه بر کنترل چربی اضافی پوست، باعث رطوبت ‌رسانی، کوچک شدن منافذ باز و پاکسازی آن می‌گردد. هم‌چنین این محصول احیا کننده و درخشان کننده پوست است و به تسکین التهابات پوستی و آبرسانی عمیق و تغذیه پوست کمک می‌کند. تونر مولتی اکتیو لافارر با قدرت پاک کنندگی بالا و قیمت بسیار مناسب ۴۵ هزار تومان در تمام فروشگاه‌ها و مراکز خرید به فروش می‌رسد.

ژل شست‌و‌شوی صورت لافارر مخصوص پوست‌های چرب و مستعد آکنه (حاوی اسکراب)

باقی ماندن مواد آرایشی بر روی پوست و پاک نکردن آرایش صورت به روش صحیح باعث می‌شود این مواد از طریق روزنه‌های پوستی جذب شوند و سلامت پوست را به خطر بیندازند. به همین دلیل است پزشکان و متخصصان پوست توصیه می‌کنند حتما در پایان هر روز و پیش از رفتن به رخت‌خواب، آرایش خود را پاک کرده و به پوست خود فرصت نفس کشیدن بدهید. با توجه به اینکه امروزه بسیاری از مواد آرایشی به گونه‌ای تهیه می‌شوند که در برابر گرما مقاوم باشند و ساعت‌های زیادی روی صورت باقی بمانند، پاک کردن آرایش صورت به عنوان قسمت مهمی از روتین مراقبت روزانه پوست باید بیش‌تر مورد توجه قرار بگیرد. زیرا لوازم آرایشی با ماندگاری بالا می‌توانند آسیب‌های جدی به پوست وارد کنند و عوارض جبران ناپذیری ایجاد کنند. ژل شست‌وشوی صورت لافارر مخصوص پوست‌های چرب و مستعد آکنه یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها جهت پاکسازی روزانه صورت از آلودگی‌ها و چربی اضافی آن است که با خاصیت پاک کنندگی و تنظیم ترشح چربی در روتین پوستی قرار می‌گیرد. این محصول حاوی اسکراب (دانه‌های لایه‌ بردار)، آلانتوئین، بیولین، عصاره آلوئه‌ ورا، دکسپانتنول، گلیسیرین، عصاره انانتیا‌کلرانتا، عصاره بید سفید، زینک-PCA و اولئانولیک اسید است که موجب لایه برداری، حذف سلول‌های مرده و آلودگی‌ها از سطح پوست، تنظیم ترشح چربی و باز کردن منافذ مسدود می‌شوند. هم‌چنین این ژل شست‌وشو باعث جلوگیری از ایجاد آکنه، مات کردن و کاهش براقیت پوست، لطافت پوست، افزایش و حفظ رشد باکتری‌های مفید، رطوبت رسانی بالا و جلوگیری از بروز چین و چروک در پوست می‌گردد. این محصول به دلیل خاصیت لایه برداری و وجود اسکراب باعث لایه برداری از لایه سطحی پوست می‌شود، لذا جوش‌های نهفته زیر پوست با لایه برداری به سطح پوست نمایان می‌گردد. با ادامه مصرف محصول رفته رفته جوش‌ها نیز از بین خواهد رفت. ژل شست‌وشوی صورت لافارر مخصوص پوست‌های چرب و مستعد آکنه با قیمت حدودا 80 هزار تومان و حجم ۱۵۰ میلی لیتر تولید و در بازار عرضه شده است.

کرم کنترل کننده چربی و مات کننده پوست چرب لافارر

پوست شما پس از یک روز کاری طولانی و قرار گرفتن در معرض انواع آلودگی‌های محیط و نور خورشید نیاز به رسیدگی دارد. برند لافارر با ساخت مواد شوینده مناسب پوست باعث باز شدن روزنه‌های تنفس پوست و رفع آلودگی‌ها از روی آن می‌شود. کرم کنترل کننده چربی و مات کننده پوست چرب لافارر محصولی فوق‌العاده مناسب پوست‌های چرب است که پاکسازی پوست چرب و جوان سازی آن را انجام می‌دهد. این محصول می‌تواند فرآیند پاکسازی پوست شما را تکمیل کند و از بروز جوش و آکنه‌های ناشی از آلودگی جلوگیری کند. هم‌چنین باعث کنترل چربی پوست شده و از برق افتادن پوست جلوگیری می‌کند. این کرم به عنوان مکمل فرآیند پاکسازی، پوست را کاملا تمیز و شفاف کرده و با تنگ کردن منافذ باز پوست از ورود آلودگی‌ها و ذرات معلق به لایه‌های زیرین پوست جلوگیری می‌کند و پوست صورت را شفاف و یک دست می‌کند. به همین دلیل این محصول در لیست بهترین محصولات مراقبت از پوست صورت قرار گرفته است. این محصول از کمپانی لافارر مناسب برای رفع چربی پوست با خاصیت ترمیم و تسکین دهی پوست می‌باشد. علاوه بر رفع چربی اضافی پوست، از ایجاد پیری زودرس پوست نیز پیشگیری می‌کند. این کرم با داشتن ترکیبات فوق العاده سبک و ترکیبات مغذی خود نقش کنترل کننده چربی را در بخش های مختلف بدن ایفا می‌کند و طراوت و نرمی پوست شما را در طول روز حفظ می‌کند. کرم کنترل کننده چربی و مات کننده لافارر در ترکیبات خود فاقد چربی و مواد کومدوژن است. در نتیجه به صورت اختصاصی برای پوست‌های چرب فرموله شده، با استفاده از ترکیبات کنترل کننده فعالیت غدد سباسه و عوامل مات کننده پوست، علاوه بر رطوبت رسانی، سبب کاهش میزان چربی پوست چرب شده و به پوست ظاهری مات و طبیعی می‌دهد. کرم کنترل کننده چربی و مات کننده پوست چرب لافارر باکیفیت بالا با قیمت 110 هزار تومان به فروش می‌رسد.

کرم ضد آفتاب و ضد لک بی‌رنگ پوست چرب لافارر SPF50

یکی از مهم‌ترین محصولات مراقبت از پوست به خصوص با شروع فصل گرما کرم ضد آفتاب است. اگر چه استفاده از کرم‌های ضد آفتاب در تمام فصول سال لازم و اجباری است اما با گرم‌تر و درخشان‌تر شدن اشعه‌های خورشید و آغاز فصل گرما این الزام معمولاً شکل جدی‌تری به خودش می‌گیرد. در این میان یکی از دغدغه‌های همیشگی کسانی که از کرم ضد آفتاب استفاده می‌کنند انتخاب spf آن است. اصطلاح SPF مخفف عبارت Sun Protection Factor و به معنای محافظت از نور خورشید است. این عدد بیان‌گر قدرت کرم‌های ضد آفتاب برای مقابله با نور خورشید بوده و نیز به عنوان عامل مقایسه از این نظر در محصولات حاوی ضد آفتاب، مورد استفاده قرار می‌گیرد. هر قدر این عدد از نقطه نظر کمیت، بزرگ‌تر باشد، فرآورده قوی‌تر بوده و محافظت بیش‌تری را فراهم می‌نماید. کرم ضد آفتاب پوست چرب لافارر، انتخاب بسیار مناسبی جهت استفاده روزانه برای محافظت از پوست در برابر تابش نور مضر آفتاب است. ضد آفتاب بی رنگ لافارر مناسب پوست‌های چرب و جوش دار جهت پیشگیری و رفع لک‌های پوستی و کند کردن روند پیری پوست تولید شده است. این محصول ساختاری نرم و سیلیکونی دارد و با SPF50 و دارا بودن سیستم اندازه‌گیری فیلتر آفتاب، یک محافظ عالی برای پوست در برابر تابش مضر خورشید به شمار می‌رود. ضد آفتاب و ضد لک بی رنگ لافارر با ایجاد پوششی ابریشمی و یکسان، محافظت طولانی مدت از پوست در برابر آفتاب را به همراه دارد. از دیگر ویژگی‌های خوب این کرم، دارا بودن مقاومت خوب در برابر شست‌وشو و تعریق است. ضد آفتاب لافارر انتخاب مناسبی برای قرارگیری طولانی مدت در آفتاب است. این محصول فاقد مواد نگهدارنده مضر پارابن و الکل است و با داشتن ترکیبات آنتی ‌اکسیدانی موثر باعث کاهش اثر عوامل نامطلوب و آلودگی‌های جوی بر روی پوست می‌شود. در ترکیبات این کرم از عصاره گیاهان شیرین بیان، بیربری، سارمنتوزا ساکسی فراگا، پاپایا و گواوا استفاده شده است که در کاهش تولید رنگدانه ملانین موثر بوده و علاوه بر ممانعت از بروز لک، به رفع لکه‌های پوستی نیز کمک می‌کند. کرم ضد آفتاب پوست چرب لافارر با حجم ۴۰ میلی ‌لیتر و با قیمت حدود 150 هزار تومان به فروش می‌رسد. البته شاید در فروشگاه‌های مختلف، قیمت کمی بالاتر یا پایین‌تر باشد.

کرم لایه بردار نئودرم مدل Renewal AHA 13%

گاهی وقت‌ها وجود جای جوش یا لک‌هایی که در اثر آفتاب روی پوست ایجاد شده‌اند، بسیار ناراحت‌ کننده است. داشتن پوست صاف و روشن یکی از زیبایی‌های چهره‌ی هر فرد، به ‌خصوص خانم‌ها است؛ از این‌ رو استفاده از کرم‌های لایه‌ بردار پوست می‌تواند راه‌ حل خوب و امنی برای رهایی از این عارضه‌های پوستی باشد. کرم لایه بردار نئودرم مدل Renewal AHA 13% لایه ‌برداری طبیعی است که با عملکرد قوی خود قادر است پوست صورت را از لایه‌های مرده و آسیب‌ دیده رهایی بخشد. این لایه‌ بردار دارای یک ترکیب عالی است. آلفا هیدروکسی اسیدها (اسید های طبیعی میوه و شـیر)، ویتامین‌های A و E و آلفابیزابولول در ترکیب با هم می‌توانند به‌ آرامـی لایه‌های سطحی پوست را پاکسازی کنند. عملکرد این محصول به گونه‌ای است که ضمن لایه ‌‌برداری با افزایش رطوبت پوست، نمایی شفاف، نرم و سالم به آن ببخشد و این عوامل باعث شده این کرم لایه بردار در لیست بهترین محصولات مراقبت از پوست چرب و جوشدار قرار بگیرد. یکی از مزایای این محصول، نبود پارابن در ترکیب آن است. پارابن‌ها گروهی از محصولات شیمیایی هستند که از ایجاد باکتری جلوگیری کرده و باعث افزایش طول ‌عمر محصولات می‌شوند؛ اما برای پوست صورت و بدن آسیب ‌رسان و مضر هستند. به همین دلیل نبود این ماده‌ی شیمیایی، ضد حساسیت‌ بودن محصول را تضمین خواهد کرد. استفاده از محصولات لایه ‌بردار بهتر است با مشورت پزشک انجام شود. این محصول به دلیل خاصیت لایه‌ برداری ملایم آن، آسیبی به پوست نخواهد زد. با خرید این محصول در تیوپی با حجم ۵۰ میلی ‌لیتر، به ‌آسانی پوست خود را جوان کرده و شادابی را به آن باز گردانید. کرم لایه بردار نئودرم مدل Renewal AHA 13% با قیمت بسیار مناسب 55 هزار تومان به فروش می‌رسد تا همه بتوانند آن را خریداری و از آن استفاده کنند.

کرم مرطوب کننده پوست چرب سینره

بسیاری از افرادی که دارای پوست چرب هستند تصور می‌کنند، چون پوست آن‌ها چرب است بنابر این دیگر نیازی به استفاده از کرم مرطوب کننده ندارند. اما باید گفت این افراد سخت در اشتباه هستند، استفاده از مرطوب کننده‌هایی که فاقد چربی هستند، به دهیدراته نشدن و خشک نشدن پوست آن‌ها بسیار کمک می‌کند. کرم مرطوب کننده پوست چرب سینره با فرمولاسیون جدید، فاقد چربی Oil-Free و عاری از مواد کومدوژن زا است و با ساختاری سبک رطوبت مورد نیاز پوست را به صورت موثر و به مدت طولانی تامین می‌کند. این فراورده با خاصیت جذب چربی‌ها، ظاهر چرب و براق پوست را از بین می‌برد و پوست را با طراوت و لطیف می‌نماید. کرم مرطوب کننده پوست چرب سینره تولید آنتی بیوتیک‌های طبیعی پوست را افزایش می‌دهد و از ایجاد جوش جلوگیری می‌کند و به همین علت در برطرف کردن خشکی پوست که پس از برخی درمان‌های ضد آکنه به وجود می‌آید، بسیار موثر است. مواد گیاهی موجود در این کرم مرطوب کننده از جمله عصاره گیاه هاماملیس قادر است منافذ باز پوست را کوچک نماید و جلوه زیباتری به پوست ببخشد. کرم مرطوب کننده پوست چرب سینره یک محصول بی‌عیب و نقص است که با قیمت حدودا 70 هزار تومان به بازار عرضه شده است.

کرم دور چشم نئودرم مدل Multi Efficacy

یکی از حساس‌ترین قسمت‌های صورت، پوست دور چشم است که معمولا به دلیل عدم مصرف کرم مرطوب کننده، در معرض آسیب بیش‌تری قرار می‌گیرد. بنابراین برای افرادی که پوست چربی دارند، استفاده از کرم دور چشم مخصوص می‌تواند در کاهش آسیب به این نواحی از صورت آن‌ها کمک زیادی کند. چشم به ‌عنوان یک عضو حساس بدن به جز حس بینایی در زیبایی چهره‌ی افراد هم نقش بسیار موثری دارد. پوست اطراف چشم، بسیار حساس و مستعد چروک است. در اثر خندیدن، اخم‌ کردن یا جمع‌ کردن چشم در برخورد با نور آفتاب، چین و چروک تشدید شده یا عمیق‌تر می‌شود؛ از این ‌رو استفاده از یک کرم دور چشم در زمان مناسب، می‌تواند از به وجود آمدن آن جلوگیری کرده و زیبایی چشم‌ها را حفظ کند. کرم دور چشم نئودرم مدل Multi Efficacy با ترکیبات سین کول و کمپلکس ام-دی-آی ، بدون احساس چربی، پوست دور چشم را ترمیم کرده و از بروز و عمیق‌شدن چروک‌ها جلوگیری می‌کند. این محصول، کلاژن پوست را افزایش داده و با نفوذ به قسمت‌های عمیق به ترمیم بافت پوست می‌پردازد. این کرم با بهبود گردش خون مویرگی در اطراف چشم، اثر استحکام‌‌ بخشی خوبی بر پوست خواهد داشت. توصیه می‌شود که در اوایل بروز چین‌ها و قبل از عمیق ‌شدن چروک‌ها به طور منظم استفاده شود. این محصول حاوی موثرترین کمپلکس مرطوب کننده و آنتی اکسیدان است و علاوه ‌بر خاصیت ضد چروک، به رفع سیاهی و پف زیر چشم هم کمک می‌کند و این عوامل باعث شده این کرم دور چشم در لیست بهترین محصولات مراقبت از پوست چرب و جوشدار قرار بگیرد. کرم دور چشم نئودرم مدل Multi Efficacy در تیوپی به حجم ۱۵ میلی ‌لیتر عرضه شده که فاقد پارابن است؛ به همین علت آلرژی‌زا نخواهد بود. این کرم دور چشم با قیمت حدود ۶۰ هزار تومان در فروشگاه‌های مختلف به فروش می‌رسد.

استفاده از کرم ضد آفتاب بدون چربی

حفاظت از پوست در همه‌ی فصول به خصوص در تابستان امری ضروری است. ضد آفتاب‌ها یکی از ضروری‌ترین ترکیبات مراقبت از پوست به شمار می‌روند. ضد آفتاب‌ها پوست ما را در برابر اشعه‌ی مضر خورشید محافظت کرده و خطر ابتلا به سرطان را کاهش می‌دهند. اشعه‌ی خورشید از دو پرتو متفاوت تشکیل شده است که UVB و UVA نام دارند. UVB عامل اصلی آفتاب سوختگی و برنزه شدن پوست و گاها پیدایش خال‌های قهوه‌ای روی صورت و دست‌ها و ایجاد لک و تغییر رنگ پوست است و UVA کلاژن پوست را تخریب می‌کند و به لایه‌های عمیق‌تر نفوذ می‌کند. پوست سپر دفاعی بدن است و باید به‌ خوبی از آن محافظت شود. یکی از عواملی که ممکن است باعث آسیب به پوست شود، تابش بیش‌ از حد نور آفتاب است که به‌وسیله کرم‌های ضدآفتاب می‌توان از بروز این مشکلات جلوگیری کرد. استفاده از کرم ضد آفتاب مناسب و مخصوص پوست چرب، می‌تواند از تولید چربی بیش از حد در پوست جلوگیری کرده و علاوه بر آن می‌تواند از جوش زدن‌های بیش‌تر بر روی پوست نیز جلوگیری کند. این نوع کرم‌ها می‌توانند منافذ باز پوست را بپوشانند و تا حدی این منافذ باز را درمان نمایند. کرم ضد آفتاب بدون چربی سینره با SPF50 یکی از بهترین محصولات مراقبت از پوست چرب موجود در بازار است که از محبوبیت بسیاری بالایی برخوردار است. این کرم می‌تواند به ‌خوبی از پوست شما در برابر اشعه UVA و UVB محافظت کند. هم‌چنین می‌تواند پوست شما را در برابر پیری زودرس و ایجاد لکه‌های پوستی مقاوم سازد. این کرم جلوه‌ای مات به پوست می‌دهد و فاقد چربی است و به‌ همین دلیل برای پوست‌های چرب بسیار مناسب است. کرم ضد آفتاب بدون چربی سینره دارای ساختاری سبک با جذب سریع است که یک امتیاز ویژه برای آن محسوب می‌شود. این محصول فاقد پارابن بوده و دارای فاکتور محافظتی PA+++ است. کرم ضد آفتاب بدون چربی سینره با SPF50 در تمامی مراکز خرید با قیمت بسیار مناسب به فروش می‌رسد.

جمع بندی

مهم‌ترین عاملی که باعث می‌شود اثرگذاری روتین بر پوست بعد از مدتی به خوبی قابل مشاهده باشد، انجام آن به صورت روزانه و مداوم است. این آلودگی زدایی همیشگی، بدون کمک محصولات بهداشتی استاندارد ممکن نیست. با این تفاسیر شما می‌توانید با مشاهده مناسب‌ترین محصولات روتین پوست که معرفی کردیم، بهترین آن‌ها را انتخاب کنید. شما میتوانید تمامی محصولات مخصوص پوست های چرب را از فروشگاه اینترنتی بالاکا تهیه کنید.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه