7 روز ضمانت بازگشت

 

 

همه تلاش ما در بالاکا این است که کالای خریداری شده در شرایط مطلوب به دست شما برسد، با این وجود ممکن است پس از خرید، به هر دلیلی تصمیم به بازگرداندن کالا بگیرید. ما این امکان را برای شما در نظر گرفته ایم که با آسودگی خاطر، در مدت 7 روز بعد از دریافت کالا، برای بازگرداندن آن اقدام نمایید.

  • همه ی کالاهای بازگشتی در شرایط اولیه، همراه جعبه ی محصول و برچسب بالاکا باشد و شماره سفارش یا شماره درخواست مرجوعی ارائه شود.
  • جعبه اصلی کالا و اقلام همراه آن در شرایط اولیه تحویل داده شده و بدون آسیب دیدگی و پارگی باشد و نوشته یا برچسب اضافی روی آن نباشد.
  • همه محصولات حساسیت محور و محصولاتی که حساسیت بهداشتی دارند (مانند لوازم آرایشی بهداشتی، خوراکی ها و لباس)، درصورت باز شدن پلمپ کالا امکان بازگشت ندارند.
  • در صورت استفاده از کد تخفیف در زمان خرید، از منظر قانونی کد تخفیف مورد نظر مجددا قابل استفاده نخواهد بود و در صورت بازگشت کالا، تنها اصل پول پرداختی برای کالا بازگردانده خواهد شد.
  • مرجوع کردن کالاهای دیجیتال همچون گوشی موبایل یا دستگاه هایی که نیاز به رجیستر شدن دارند، با دلایل سلیقه ای همچون "از خرید خود منصرف شده ام"، تنها پیش از ثبت دستگاه در سامانه ی همتا (رجیستر کردن)، باز کردن سلفون بسته و یا روشن کردن دستگاه امکانپذیر است.
  •  مشتری قبل از 7 روز نسبت به ارسال درخواست مرجوعی اقدام نماید.
  • ایراد فنی مورد تایید کارشناسان فروشگاه اینترنتی بالاکا قرار بگیرد و این ایراد ناشی از استفاده ناصحیح از کالای خریداری شده یا مسائلی نظیر وارد شدن ضربه به دستگاه، نوسانات برق، آب خوردگی و یا سایر مشکلات عمدی نباشد.
    نکته : چنانچه ایراد فنی مورد تایید کارشناسان فروشگاه اینترنتی بالاکا قرار نگیرد، هزینه ارسال کالا بر عهده مشتری خواهد بود.
  • مطابق ماده 37 قانون تجارت الکترونیکی امکان عودت کالا فقط شامل حال مصرف کنندگان بوده و مصرف کننده مطابق بند (س) ماده 2 همین قانون شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل و حرفه اقدام می کند؛ بر این اساس خریداران فروشگاه که به منظور تجارت یا شغل حرفه ای خود از فروشگاه خرید می نمایند، مصرف کننده محسوب نشده و امکان استفاده از شرط عودت را ندارند.
  • کالا تنها در صورتی به دلیل عدم تطابق با سلیقه مشتری و انصراف از خرید پس گرفته می شود که پلمپ داشته باشد و این پلمپ باز نشده باشد و برچسب شناسه کالا مخدوش نگردیده باشد، در غیر این صورت امکان بازگشت کالا وجود ندارد.

نکته: چنانچه اصالت و سلامت کالا توسط شرکت گارانتی تایید شده باشد، در صورت نقص فنی باید از طریق شرکت گارانتی پیگیری شود.

 


کالا را چطور ارسال کنید؟

  • لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
  • از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش بالاکا جداً خودداری کنید.
  • برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
  • در مواردی که عودت کالا از طریق پست یا باربری قرار است انجام گردد، کالا حتماً می بایست "بیمه" گردد و این مورد در قبض پستی قید گردد. علاوه بر این لازم است کالا به نحوی (با کارتن یا پلاستیک حبابی) بسته بندی گردد تا خود کالا و یا بسته بندی آن در حین ارسال آسیبی از نظر فنی و یا ظاهری نبیند. زیرا اگر کالا یا بسته بندی آن در حین ارسال به هر نحوی دچار آسیب، خدشه و یا ایراد ظاهری (از جمله نصب برچسب یا نوشتن هر گونه متن) گردد، امکان عودت آن وجود نخواهد داشت و از این حیث هیچگونه مسئولیتی بر عهده فروشگاه نخواهد بود.
  • برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید).
  • درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس Info@Balaka.ir ایمیل کنید.

 

 

نکته 1: در این شرایط وجه کالا حداکثر ظرف 48 ساعت کاری پس از تایید کارشناسان فروشگاه، به حساب مشتری واریز خواهد شد.

نکته 2: امکان عودت کالاهایی که قیمت آنها تابع نوسانات بازار است، حداکثر تا ۲۴ ساعت بعد از تکمیل سفارش می باشد.

نکته 3: چنانچه کالا را به صورت حضوری تحویل بگیرید، شرایط 7 روز ضمانت کالا ملغی خواهد شد.