7 روز ضمانت بازگشت

همه تلاش ما در بالاکا این است که کالای خریداری شده در شرایط مطلوب به دست شما برسد، با این وجود ممکن است پس از خرید، به هر دلیلی تصمیم به بازگرداندن کالا بگیرید. ما این امکان را برای شما در نظر گرفته ایم که با آسودگی خاطر، در مدت 7 روز بعد از دریافت کالا، برای بازگرداندن آن اقدام نمایید.

  • همه ی کالاهای بازگشتی در شرایط اولیه، همراه جعبه ی محصول و برچسب بالاکا باشد و شماره سفارش یا شماره درخواست مرجوعی ارائه شود.
  • جعبه اصلی کالا و اقلام همراه آن در شرایط اولیه تحویل داده شده و بدون آسیب دیدگی و پارگی باشد و نوشته یا برچسب اضافی روی آن نباشد.
  • همه محصولات حساسیت محور و محصولاتی که حساسیت بهداشتی دارند (مانند لوازم آرایشی بهداشتی، خوراکی ها و لباس)، درصورت باز شدن پلمپ کالا امکان بازگشت ندارند.
  • کالاهای نیازمند نصب (مانند یخچال، کولر و ...) توسط نمایندگی مجاز، نصب و راه اندازی شود؛ در غیر اینصورت از شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش بالاکا خارج میشود.
  • در صورت استفاده از کد تخفیف در زمان خرید، از منظر قانونی کد تخفیف مورد نظر مجددا قابل استفاده نخواهد بود و در صورت بازگشت کالا، تنها اصل پول پرداختی برای کالا بازگردانده خواهد شد.
  • مرجوع کردن گوشی موبایل یا دستگاه هایی که نیاز به رجیستر شدن دارند، با دلایل سلیقه ای همچون"از خرید خود منصرف شده ام"، تنها پیش از ثبت دستگاه در سامانه ی همتا (رجیستر کردن)، باز کردن سلفون بسته و یا روشن کردن دستگاه امکانپذیر است.

 


کالا را چطور ارسال کنید؟

  • لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
  • از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش بالاکا جداً خودداری کنید.
  • برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
  • برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)
  • درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس Info@Balaka.ir ایمیل کنید.
  • اگر کالا دارای رمز عبور (Password)، آی دی، اپل آی دی (id)یا الگو (pattern) است، لازم است توسط مشتری برداشته شود، تا کارشناسان بالاکا امکان تست آن را داشته باشند.