متاسفانه این کالا دیگر در دسترس نمی باشد
پد پاک کننده آرایش صورت میکاپ رز مدل Fresh بسته 92 عددی

پد آرایش پاک کن میکاپ رز 92 عددی

make up Roz pad -92

  • مناسب:انواع پوست
  • مناسب برای:صورت، چشم، لب
  • وزن: 100 گرم
  • دارای خاصیت پاک کننده
  • وضعیت کالا: اتمام موجودی

    پد آرایش پاک کن میکاپ رز

    پد آرایش پاک کن میکاپ رز مدل بسته 92 عددی یکی از انتخاب های ضروری برای هر خانم ایرانی است که به سلامت پوست خود اهمیت می دهد. همه ما می دانیم که استفاده از پاک‌ کننده‌ آرایش با دستمال کاغذی و پنبه های معمولی مقدور نیست و تنها با استفاده از پنبه های آرایشی می شود از ظرفیت کامل انواع آرایش پاک کن، تونر، میسلار واتر استفاده کرد. در کنار استفاده از محلول های پاکسازی، از پدهای کتانی برای پاک کردن باقی مانده ماسک ها و محلول هایی که نیاز به شستشو ندارند نیز استفاده می شود. سازندگان مختلف در زمینه مراقبت از پوست پدهای متفاوتی را به بازار عرضه کرده‌اند که تمام مواد آرایشی را از صورت پاک می‌کنند. این پد از کتان خالص 100درصد تولید شده و برای پوست‌های حساس بهترین گزینه است.

    دارای نشان TUV

    اتحادیه بازرسی و پایش فنی Technischer Überwachungs-Verein به اختصار TÜV سازمانی مستقر در آلمان است که بر روی سلامتی کالاهای صنعتی ارائه شده از سوی شرکت‌های مختلف نظارت دارد تا استانداردهای ارائه شده برای سلامت انسان و محیط زیست را تأمین کنند.

    دارای نشان CE

    علامت تضمینی CE به منظور ایجاد هماهنگی اجباری در بسیاری از محصولات تجاری و صنعتی که در سطح اروپا تولید یا به فروش می‌رسند، ارائه شده‌است. این حروف به‌طور مشخص اختصار چیزی را نشان نمی‌دهند، ولی به‌طور کل می‌توان آن‌ را خلاصه شده کلمات فرانسوی Communauté Européenne یا Conformité Européenne به معنای «مورد قبول اروپا» دانست. محصولاتی که واجد دریافت این نشان می‌شوند، باید از نظر سلامت، امنیت، مضر نبودن برای جسم انسان و طبیعت بررسی می شودند و در صورت واجد شرایط بودن قادر به دریافت این نشان خواهند بود. شما میتوانید این محصول را از فروشگاه اینترنتی بالاکا خریداری کنید.