متاسفانه این کالا دیگر در دسترس نمی باشد
لاک ناخن این لی مدل ANGELIC شماره 025

لاک ناخن این لی مدل ANGELIC شماره 025

INLAY ANGELIC Polish 025

  • بسیار با دوام و دارای ماندگاری مناسب
  • خشک شدن سریع پس از استفاده
  • دارای رنگ های بسیار زیبا و متنوع
  • ایجاد پوششی کامل و یکدست بر روی سطح ناخن
  • وضعیت کالا: اتمام موجودی

    نقد و بررسی لاک ناخن این لی مدل

    ANGELIC

    یکی از جذاب‌ترین لوازم آرایشی برای خانم ها، لاک ناخن می باشد و جزء جدایی ناپذیر میز آرایش آن‌ها بشمار می رود. همیشه یکی از دغدغه های خانم ها به ویژه دختران جوان، طراحی لاک ناخن، انتخاب رنگ لاک، ست کردن لاک با لباس و مواردی از این دست می باشد. به همین خاطر ما در این مقاله قصد داریم مطالب مهمی در رابطه با انواع لاک ناخن و نکات مهم استفاده از آن را برایتان شرح دهیم.

    لاک ناخن این لی مدل HEAVEN ROSE

    لاک های این لی (INLAY)

    مجموعه لاک های بادوام این لِی، با پوششی یکدست و صاف با رنگ های زیبا، انتخاب مناسبی برای آراستن ناخن ها می باشد. لاک های این لی پوشش دهی فوق العاده ای دارند و به سرعت بر روی ناخن خشک می شوند. همچنین با ماندگاری بالا علاوه بر حفاظت از ناخن ها، نیاز به تجدید لاک نمی باشد. بُرس مناسب لاک های این لِی، استفاده از این محصول آرایشی را بسیار راحت کرده و مانع از پخش شدن لاک اطراف ناخن میشود. یکی از جذاب ترین مدل های لاک ناخن این برند، لاک ناخن این لی مدل ANGELIC می باشد که دارای رنگ بسیار جذابی بوده و زیبایی را به ناخن های شما می بخشد.

    انواع لاک ناخن

    شما می‌توانید با توجه به علایق و سلایق خود از انواع لاک‌های ناخن استفاده کنید. خوشبختانه انواع گوناگوم لاک ناخن امروزه در بازار موجود است و محدودیت‌های قدیمی‌تر برای انتخاب لاک ناخن از لحاظ کاربرد، رنگ و بافت وجود ندارد. این تنوع هم مفید بوده و هم از سویی سبب سردرگمی می شود. از آن جهت مفید است که همه سلایق مختلف را در نظر گرفته و پوشش می دهد. از سویی دیگر، هر مدل لاک ناخن هماهنگی‌های ظاهری خود را می‌طلبد. مثلا لاک مناسب مجالس مهمانی یا عروسی با لاک ناخن مناسب محل اداره کار متفاوت است. یا در مثالی دیگر لاکی که برای تیپ فشن استفاده می شود، با لاکی که با تیپ کلاسیک، استفاده می‌شود، متفاوت است. طبیعی است که خانم‌ها در برابر این حجم از تنوع، گیج و سردرگم شوند و نتیجه این می‌شود که نمی‌توانند لاک مناسب را با توجه به نیاز خود انتخاب نمایند.

    خرید لاک ناخن این لی مدل HEAVEN ROSE

    نکات مهم مرتبط برای انتخاب لاک ناخن

    •  لاک ناخن را در محلی تاریک و خنک نگهداری کنید. موضوع مهم در این رابطه، ثبات دما است، مکانی که لاک در آن قرار دارد، باید دمای ثابتی داشته باشد، به عنوان مثال،  یک قفسه در یخچال منزل شما می‌تواند مکان مناسبی برای نگهداری لاک‌های شما باشد.
    •  لاک ناخن را هرگز در جایی نزدیک به منبع حرارت مانند شوفاژ و بخاری قرار ندهید؛ چون واضح است که حرارت سبب سفت شدن لاک می‌شود و آن را خراب می‌کند.
    •  لاک را در مکانی قرار دهید که نور مستقیم خورشید به آن نتابد. زیرا نور خورشید سبب گرم شدن لاک و تغییر دما  می‌شود و ترکیبات موجود در لاک ناخن را از بین می برد. 
    • از گذاشتن لاک ناخن در مکان هایی مانند: حمام و دستشویی، بپرهیزید. زیرا دمای بالا و رطوبت زیاد و در حال تغییر این فضاها سبب کاهش ماندگاری لاک ناخن می شود.

    قیمت لاک ناخن این لی مدل HEAVEN ROSE

    تاریخ انقضا لاک ناخن

    اگرچه رعایت کامل موارد ذکر شده در بالا، سبب افزایش ماندگاری لاک ناخن شما می‌شود؛ اما آن را تا ابد حفظ نمی‌کند. پس اگر جزو آن دسته از افرادی نیستید که قبل از پایان تاریخ انقضا لاک آن را مصرف می‌کنند؛ باید پس از این زمان، لاک ناخن خود را دور بیندازید. تاریخ انقضا هر لاک حدود دو تا سه سال می باشد و بیشتر از این زمان ممکن است کیفیت لاک کاهش یافته و غلظت آن افزایش یابد. بخاطر داشته باشید که روش رقیق کردن لاک، تنها برای یکی دوبار استفاده مجاز است و بیش از این دفعات، علاوه بر کاهش کیفیت لاک، سبب آسیب به ناخن‌های شما نیز میشود. بنابراین، بهتر است تاریخ باز کردن هر  لاک ناخن را روی آن یادداشت کنید و پس از مدتی لاک‌های کهنه و قدیمی را دور بریزید و آن‌ها را با مدل ها و رنگ‌های تازه و جدید جایگزین نمایید.

    شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت و مناسب ترین کیفیت از  فروشگاه اینترنتی بالاکا خریداری نمایید.

    سایر
    نوع لاک ناخن
    برند این لی | Inlay
    حجم 12 میلی لیتر
    سایر ویژگی ها
  • دارای رنگدانه های کاملا طبیعی
  •  خشک شدن سریع لاک روی ناخن
  •  پوشش دهی بالا
  • شماره رنگ 025