متاسفانه این کالا دیگر در دسترس نمی باشد
شارژر همراه کلومن مدل KP-245 ظرفیت 10000

شارژر همراه کلومن مدل KP-245 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

Columan KP-245 10000 mAh power bank

  • کلاس وزنی: سبک|100 تا 200 گرم
  • محدوده ظرفیت: 5 تا 10 هزار میلی‌آمپر‌ساعت
  • شدت جریان خروجی: 2.0 آمپر
  • تعداد درگاه خروجی: 2 عدد
  • پشتیبانی از فناوری شارژ سریع کوالکام (QC): ندارد
  • پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Power Delivery (PD): ندارد
  • قابلیت های ویژه: امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر)
  • جنس بدنه: پلاستیک
  • در حال حاضر این کالا موجود نیست، می توانید از سایر دسته بندی ها دیدن فرمایید

    وضعیت کالا: اتمام موجودی

    شارژر همراه کلومن مدل KP-245

    اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که در طول روز با مشکل اتمام شارژ باتری گوشی موبایل، تبلت یا سایر وسایل جانبی مانند موزیک پلیر و دوربین دیجیتال  دست و پنجه نرم می‌کنند، بهتر است برای حل این مشکل از یک پاور بانک کمک بگیرید. در پاور بانک کلومن مدل KP-245  از سری شارژرهای همراه کلومن یک باتری با ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعت استفاده شده است. با داشتن با این پاوربانک دیگر هیچ استرسی از جهت اتمام شارژ باتری گوشی موبایل، تبلت و سایر دستگاه‌های از این قبیل در شرایط حساس نخواهید داشت و همیشه باتری دستگاه‌تان شارژ دارد.

    شارژر همراه کلومن مدل KP-245 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

    ویژگی های شارژر همراه کلومن مدل KP-245

    شارژر همراه کلومن مدل KP-245 یکی از مدل های بسیار کاربردی با ظرفیت بالاست که می تواند به تمام نیازهای شما از یک پاوربانک خوب پاسخ دهد. ظرفیت این مدل، در حدود 10 هزار میلی آمپر ساعت است که ظرفیت بسیار قابل قبولی برای یک پاوربانک محسوب می شود. وزن آن بسیار سبک و حدود 200 گرم می باشد و براحتی می توانید با خود به هر جایی آن را حمل کنید. طراحی ارگونومیک مستطیل شکل این شارژر همراه با گوشه های هلالی باعث می شود براحتی آن را داخل کیف یا کوله پشتی خود قرار دهید. به نوعی می توان گفت این پاوربانک بسیار خوش دست است. ابعاد این پاوربانک 13.9 در 1.8 در 6.8 سانتی متر است. جنس بدنه آن از پلاستیک است و دکمه خاموش و روشن و یک نمایشگر LED بر روی آن تعبیه شده است.

    شارژر همراه کلومن مدل KP-245 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

    این پاور بانک کلومن از طریق یک درگاه شارژ micro-USB شارژ می شود و دارای دو درگاه خروجی USB-C برای شارژ دستگاه های هوشمند دیگر است. در واقع می توانید دو دستگاه خود را بطور همزمان به این شارژر همراه متصل کنید تا شارژ شوند. داخل این شارژ همراه از باتری لیتیوم یونی استفاده شده است که یکی از بهترین و باکیفیت ترین نوع باتری ها است. پاوربانک کلومن مدل KP-245 در دو رنگ سفید و مشکی موجود است که با توجه به سلیقه خودتان می توانید رنگ دلخواهتان را انتخاب کنید. این پاوربانک قابلیت محافظت از دستگاه های شما را در برابر افزایش شارژ، شدت جریان، ولتاژ، حرارت، تخلیه شارژ و اتصال کوتاه را دارد و با خیال راحت می توانید این محصول را خریداری کنید و در شرایط ضروری از آن استفاده نمایید.

    سرعت شارژ باتری دستگاه توسط پاور بانک

    وقتی از پاور بانک استفاده می‌کنید، قطعا دوست دارید باتری دستگاه شما هرچه سریع‌تر شارژ شود. سرعت شارژ پاور بانک، به‌شدت جریان خروجی آن وابسته است. برخی مدل‌های معمولی پاوربانک تنها خروجی با شدت جریان یک آمپر را در اختیار کاربران قرار می‌دهند، ولی پاوربانک‌های پیشرفته‌تر، می‌توانند شدت جریان ۲ آمپر یا بیشتر را نیز در خروجی خود در اختیار کاربران بگذارند. وقتی شدت جریان بیشتری در خروجی پورت‌های پاوربانک دراختیار کاربران قرار داده شود، طبیعتا بر سرعت شارژ شدن نیز تأثیر گذار خواهد بود. از سایر موضوعات مهم در مورد سرعت شارژ باتری دستگاه توسط پاوربانک، فناوری استفاده شده در پاور بانک است. اگر در ساخت پاوربانک از فناوری شارژ سریع استفاده شده باشد، طبیعتا سریع‌تر باتری دستگاه شما شارژ می‌شود. برخی پاوربانک‌های بازار از فناوری شارژ سریع ۲.۰ یا ۳.۰ کوالکام بهره‌مند هستند که در صورتی که باتری دستگاه شما با این فناوری‌ها سازگاری داشته باشد، می‌توانید پاوربانکی خریداری نمایید که باتری دستگاه شما را سریع‌تر از سایر دستگاه ها شارژ نماید.

    شما میتوانید این محصول را از فروشگاه اینترنتی بالاکا تهیه کنید.

    سایر
    وزن 217.5 گرم
    ظرفیت 5 تا 10 هزار میلی‌آمپر‌ساعت
    ظرفیت (اسمی) 10000 میلی‌آمپر ساعت
    باتری لیتیوم-پلیمری
    ولتاژ ورودی 5.0 ولت
    شدت جریان خروجی 2.0 آمپر
    شدت جریان ورودی 2.0 آمپر
    پشتیبانی از فناوری شارژ سریع کوالکام (QC) ندارد
    پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Power Delivery (PD) ندارد
    ویژگی‌های خاص امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر) / شارژ شدن سریع پاوربانک (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر)
    ابعاد 139x68x19 میلی‌متر