دستمال مرطوب آرايش پاک کن مخصوص پوست‌های خشک و حساس

دستمال مرطوب آرايش پاک کن مخصوص پوست‌های خشک و حساس لافارر

Lafarre wipes for all skin types

مناسب برای: پوست خشک و حساس

بدون نیاز به آبکشی


انقضای این محصول دی 1402 می باشد

وضعیت کالا: موجود در انبار
تولید کننده: لافارر
کد کالا: 0070000083
۶۰,۰۰۰ تومان ۴۲%
۳۵,۰۰۰ تومان

دستمال مرطوب آرايش پاک کن مخصوص پوست‌های خشک و حساس لافارر

دستمال مرطوب آرايش پاک کن لافارر حاوی عصاره گياهان پنيرک، گل گندم و خيار می‌باشد.  دستمال مرطوب پاک کننده آرایش صورت لافارر مخصوص پوست‌های خشک و حساس با مبنای پاک کنندگی همچون میسلار واترها، مناسب برای آرايش چشم و صورت فرموله شده که حاوی عصاره های گیاهی پنيرک، گل گندم و خيار می باشد. این محصول علاوه بر برطرف نمودن کامل آرایش، با توجه به ترکیبات مؤثری که در آن به کار رفته، رطوبت از دست رفته پوست را بازگردانده و موجب افزایش لطافت و شادابی پوست با کاهش علائم حساسیتی آن می¬شود. این دستمال مرطوب فاقد اسانس، پارابن، اتانول، SLS و مواد صابونی می¬باشد تا هیچ گونه حساسیتی از جانب این مواد به پوست تحمیل نشود.

دستمال مرطوب آرايش پاک کن مخصوص پوست‌های خشک و حساس

ویژگی های دستمال مرطوب آرايش پاک کن مخصوص پوست‌های خشک و حساس

  • پاک کردن مؤثر آرايش‌های ضد آب
  • رطوبت رسانی و افزايش لطافت و درخشندگی پوست
  • تسکين دهندگی التهاب پوست
  • باز نمودن منافذ مسدود شده و تميز کردن عمقی پوست
  • فاقد الکل، پارابن، SLS و مواد صابونی

باقی ماندن آرایش بر روی صورت به مدت طولانی سبب ایجاد جوش و چین و چروک بر روی پوست شده و پوست را به مرور زمان کدر و تیره می کند بنابراین بهتر است قبل از خواب آرایش و حتی ضد آفتاب خود را پاک کنید و هیچ وقت با آرایش نخوابید . دستمال مرطوب آرایش پاک کن را با ملایمت بر روی نواحی دارای آرایش بکشید تا به خوبی آرایش‌ها برطرف شود. حتماً برایتان پیش آمده که بعضی شب‌ها آن قدر خسته‌اید که نمی‌توانید برای مراقبت‌های شبانه‌‌ی پوست خود وقت کافی بگذارید. در این مواقع، استفاده از دستمال‌ مرطوب پاک کننده‌ی آرایش ایده آل است. یک بسته را کنار تخت خواب خود نگه دارید. این گونه، می‌توانید صورت خود را خیلی سریع پاک کنید؛ حتی بدون اینکه رختخواب خود را ترک کنید.

برند لافارر

محصولات تخصصی لافارر به پشتوانه بیش از نیم قرن تجربه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی و بهره گیری از دانش روز اروپا وتوان علمی متخصصین این رشته در پاییز سال ۱۳۸۸ در شرکت لابراتوارهای بین المللی وتحقیقاتی دکتر کامکار تولید و پس از طی مراحل مختلف کیفی و تست ها و بررسی های کلینیکی در جهت رفع مشکلات و نیازهای مصرف کنندگان عرضه گردید. احترام به خواسته مصرف کنندگان، بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا و ارائه محصولات باکیفیت عالی همواره از اهم اولویت های لابراتوارهای بین المللی و تحقیقاتی دکترکامکار در تولید محصولات لافارر بوده است.

شما  می توانید دستمال مرطوب آرايش پاک کن مخصوص پوست‌های خشک و حساس لافارر را از فروشگاه اینترنتی بالاکا تهیه کنید.

سایر
نوع دستمال مرطوب
برند لافارر (La farrerr)
کارایی پاک کنندگی, ضد التهابی, مرطوب کنندگی
نظر خودتان را بنویسد